بشیری: مطالب مطرح شده در جلسات سران قوا به سمع و نظر نمایندگان برسد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس خواست تا نمایندگان مجلس را در جریان مفاد و مطالب مطرح شده در جلسات سران قوا بگذارد.

به گزارش سادس، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، در اخطاری با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: با توجه به اینکه بر اساس این اصل قانون اساسی، نمایندگان مجلس در مقابل همه مسائل مردم اعم از مسائل داخلی و خارجی مسئول هستند، در حوزه اقتصادی تقاضای من این است که ضرورت دارد که تیم اقتصادی دولت هماهنگ‌تر حرکت کنند و یقیناً انسجام و وحدت‌رویه دقیق در دولت به ویژه تیم اقتصادی دولت می‌تواند به کاهش مشکلات مردم کمک کند. هماهنگی و همراهی بین تیم اقتصادی دولت و دولت و مجلس، مشکلات مردم را برطرف می‌کند.

وی اظهار کرد: انتظار و مطالبه نمایندگان مجلس از رئیس مجلس این است که مفاد و مطالب مطرح شده در جلسات سران قوا به سمع و نظر نمایندگان برسد تا ان شاءالله با یک تصمیم جمعی و هماهنگی و همدلی که بین نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد، رئیس مجلس به عنوان نماینده نمایندگان با دست پر در آن جلسات حضور یابند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یقینا با هماهنگی و همدلی که بین دولت و مجلس و سایر دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *