رضايت رهبري از عملکرد ناجا افتخاري ارزشمند و مايه عزت پليس است

 فرمانده ناجا در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان گفت : رضايت مقام معظم رهبري از عملکرد ناجا افتخاري ارزشمند و مايه عزت و مباهات پليس است.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در آيين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان اردبيل با گراميداشت اعياد فرخنده ماه شعبان و تبريک ميلاد مسعود و مبارک حضرت “علي اکبر” (ع) و قطب عالم امکان حضرت “مهدي موعود” (عج) گفت: اميدواريم اين مراسم مورد رضايت خداوند بوده  ، آثار و برکات معنوي در حوزه امنيت و آرامش به ارمغان بياورد.

وي امنيت و آرامش حاکم بر استان اردبيل را مطلوب، پايدار و بستر ساز توسعه، پيشرفت و تعالي در ابعاد مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي، علمي و سياسي عنوان و تصريح کرد: به حول و قوه الهي اين استان با  در نظر گرفتن تعداد جمعيت و به سبب دارا بودن مردمي متدين، با فرهنگ، ولايي و وفادار به انقلاب آمار کمي در بحث بروز جرايم داشته و به لحاظ دستيابي به شاخص هاي امنيتي در وضعيت مطلوبي قرار دارد.

فرمانده ناجا تعميق باورهاي ديني، تبعيت از اخلاقيات، فرهنگ سازي ارزش هاي اسلامي و اشاعه احکام اسلامي را ضامن سالم زيستن و معصوم ماندن در برابر تهديدات و آسيب ها دانست و اظهار داشت: فاصله گرفتن از مباني دين مبين اسلام و ترويج ارزش هاي ضد اخلاقي و تبعيت از فرهنگ بيگانه جامعه را در مسير انحطاط و نابودي هدايت کرده و باعث فروپاشي کانون گرم خانواده خواهد شد.

سردار “اشتري” در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ديدارهاي اخير مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبري و دغدغه هاي ايشان در حوزه  آسيب هاي اجتماعي را ياد آور شد و گفت : نيروي انتظامي با حداکثر توان در اين مسير گام برداشته و محور فعاليت هاي خود را بر اقدامات پيش دستانه و پيشگيرانه متمرکز و به گونه اي عمل مي کند که دغدغه هاي فرماندهي معظم کل قوا در حوزه آسيب هاي اجتماعي با جديت و همت مضاعف رفع شود.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه مقام معظم رهبري در اين ديدار رضايت از عملکرد پليس را اعلام و بر کسب توفيقات بيشتر در حوزه مأموريتي تأکيد داشتند و افزودند: رضايت معظم له از عملکرد ناجا افتخاري ارزشمند و مايه عزت و مباهات پليس است.

فرمانده ناجا ، مواد مخدر، اعتياد، تهديدات فضاي مجازي و قاچاق را از مهمترين آسيب هاي عصر حاضر دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامي سرمايه گذاري عظيمي در سست کردن اعتقادات ديني، باورهاي اسلامي و ارزش هاي اخلاقي ملت ايران داشته و تلاش حداکثري دارند تا با گسترش آسيب هاي اجتماعي و جرايم ماهيت اسلام و انقلاب را زير سوال برده و به اهداف شوم خود برسند که همه اين توطئه ها و هجمه ها با هدايت حکيمانه مقام معظم رهبري و مشارکت مردم و حمايت هاي آنان از انقلاب محکوم به شکست است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *