کین: حسرت پنالتی جلوی فرانسه تا آخر عمر با من خواهد بود

کین: حسرت پنالتی جلوی فرانسه تا آخر عمر با من خواهد بود

هری کین گفت که حسرت از دست دادن پنالتی در جام جهانی که منجر به حذف انگلیس از مرحله یک چهارم نهایی شد، تا آخر عمر با او خواهد ماند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، در شکست انگلیس مقابل فرانسه در جام جهانی قطر، کاپیتان کین اولین گل خود را از روی نقطه به ثمر رساند اما وقتی شش دقیقه قبل از سوت پایان فرصت دوم برای به تساوی کشاندن بازی را داشت، پنالتی خود را به بیرون از دروازه زد.

کین به ایونینگ استاندارد گفت: احتمالا تا آخر عمرم آن پنالتی را به خاطر خواهم داشت اما این اتفاقات بخشی از فوتبال است. این روی من به عنوان یک بازیکن یا به عنوان یک فرد تاثیری نخواهد گذاشت ولی حسرت آن لحظه سالها و شاید تا آخر عمر با من خواهد بود. بعد از اینکه این اتفاق افتاد، من فقط می‌خواستم هرچه سریع‌تر دوباره بازی کنم و آن صحنه را از ذهنم بیرون کنم. این چیزی است که باید با آن کنار بیایم چون لحظه سختی برای من بود. با این حال اینها بخشی از پستی و بلندی های ورزش ما است.

کین از زمان بازگشت به تاتنهام هاتسپر، ۳ بار در ۳ بازی موفق به گلزنی شده است.

کین همچنین از تصمیم گرت ساوت‌گیت برای ماندن و هدایت تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ استقبال کرد و گفت که آنها پس از شکست ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ و کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در قطر هم خوب بودند و باید این راه ادامه داشته باشد.

کین گفت: “من واقعا خوشحالم  که او می ماند. احساس می‌کنم کارهای ناتمامی وجود دارند و باید تاکید کنم او مربی فوق‌العاده‌ای است. خیلی خوب است که یک بار دیگر در یورو با همان تیم و کادرفنی حضور داشته باشیم. او برای من و خیلی از بازیکنان دیگر فوق‌العاده بوده است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *