رفیعی: نصف راه را رفتیم/ تلاشم را بیشتر می‌کنم

رفیعی: نصف راه را رفتیم/ تلاشم را بیشتر می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش خود را بیشتر می‌کند تا با نظر کادر فنی بتواند بهترین عملکرد را برای تیمش داشته باشد.

به گزارش سادس، سروش رفیعی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۵ بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی قابل قبول و باکیفیتی داشتیم. به تیم نساجی خدا قوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما به اندازه‌ای که تلاش کردیم، توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم. اسمش قهرمانی نیم‌فصل است اما ما نصف راه رفتیم و امیدوارم در ادامه راه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او ادامه داد: قطعا نیم‌فصل دوم به خاطر فشردگی بازی‌ها، تراکم بازی‌ها بالا می‌رود و تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و می‌خواهند امتیازات را نگه دارند. ما شرایط و روند خوبی داریم و امیدوارم به همین شکل پیش برویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط خودش گفت: اهمیتی ندارد که چه بازیکنی به میدان می‌رود. زمانی که من بازی می‌کردم، آقای گل‌محمدی تصمیم گرفته است و الان هم بازی نمی‌کنم، آقای گل‌محمدی تصمیم گرفته است. مهم این است که تیم ما نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم. بازیکنان هر وقت وارد زمین شدند، سعی کردند که آن خواسته‌ها عملی کنند. من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و با نظر کادر فنی، امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در میدان داشته باشم.

رفیعی درباره صحبت‌هایی که علیه دایی در صدا و سیما مطرح شد و بازتاب‌های زیادی به همراه داشت، خاطرنشان کرد: اتفاقا سر این ماجرا، مقداری واکنش‌ها زیاد بود. الان شرایطی در جامعه ما وجود دارد که شاید شما نیاز باشد که از هر ۱۰۰ نفر، به یک نفر جواب بدهید و یک نفر ارزش این را داشته باشد که با آن بحث کنید. هر آدمی آزاد است و اختیار دارد و هر آدمی می‌تواند به هر اندازه می‌خواهد، احمق و بی‌شعور باشد. این مساله اگر درباره علی دایی باشد، به نظر من از ۳ هزار نفر، یک نفر ارزش آن را دارد که جوابش را بدهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *