بنی‌تمیم: با تماس تاج به مجمع آمدم! / به دنبال تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال بانوان هستیم

بنی‌تمیم: با تماس تاج به مجمع آمدم! / به دنبال تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال بانوان هستیم

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: من امروز در این مجمع شرکت کردم تا بگویم ما هیچ دشمنی با هیات فوتبال و اعضای آن نداشته و نداریم.

حمید بنی‌تمیم امروز ۱۵ دی‌ماه در مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: احساسم بر این بود که ادامه روند دلخوری‌ها بین ما و هیات فوتبال، در حال گرفتن رنگ و بوی شخصی و منیت است و من امروز در این مجمع شرکت کردم تا بگویم ما هیچ دشمنی با هیات فوتبال و اعضای آن نداشته و نداریم و اگر نقدی بوده است، نقد فنی بوده است و امیدوارم امروز شروعی برای ادامه همکاری‌ها باشد. 

به گزارش سادس وی ادامه داد: ما وظیفه داریم مسئولیت هیات‌های ورزشی را به خوبی پیش ببریم و امیدوارم حضور من در این مجمع منشأیی برای بهبود روند فوتبال باشد. من واقعاً قصد حضور در این جلسه را نداشتم اما با تماس آقای تاج در این مجمع شرکت کردم و امیدوارم این موضوع منشأ خیری برای ادامه فعالیت فوتبال خوزستان باشد. برای آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان نیز آرزوی موفقیت دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: همان‌طور که می‌دانید به جز استادیوم ورزشگاه فولاد، در استان خوزستان زمین مناسبی برای فوتبال نداریم اما با همت گروه ملی استادیوم ورزشگاه غدیر اهواز به چرخه بازگشت و شرایط آن اکنون حتی بهتر از هفت، هشت ماه پیش است که کار را شروع کردیم. همچنین استادیوم تختی اهواز بازسازی آن به صورت کامل انجام شد و امیدواریم بتوانیم این استادیوم ۱۵ هزار نفری را هم به چرخه بازگردانیم.

وی بیان کرد: به هر حال با توجه به اقداماتی که در حال انجام است می‌تواند باری از دوش استان خوزستان برداشته شود.

بنی تمیم همچنین درخصوص تیم داری خوزستان در لیگ برتر بانوان، گفت: امیدوارم هیات فوتبال و اداره کل ورزش خوزستان در کنار هم بتوانیم تیمی را به اسم هیات استان داشته باشیم.  ضمن این که در جلسه شورای ورزش خوزستان به شرکت ها تکلیف شد که در رشته های تعیین شده در بخش های آقایان و بانوان تیم داری شود که امیدوارم این روند با حضور استاندار جدید سرعت بیشتری به خود بگیرد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *