۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده

سادس/زنجان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده مورد نیاز است.

علی نیکزاد صبح امروز (۱۵ دی‌ماه) در حاشیه بازدید از بیمارستان رسول اکرم (ص) خدابنده در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این بیمارستان دارای ۲۲۰ تختخواب است، اظهار کرد: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام این پروژه مورد نیاز است‌.

وی با بیان اینکه اسکلت و سفت‌کاری پروژه به اتمام رسیده است، تصریح کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته که ۱۵ میلیارد آن را اوراق می‌دهند و همه تلاش ما این است که ۸۵ میلیارد  تومان نیز از ماده ۳۷ تزریق شود.

این مسئول با اشاره به توافق انجام شده در شهرستان، تاکید کرد: این توافق سبب شده هم‌ معبری باز شود و هم ارزش‌افزوده‌ای که از آن توافق در روی زمین بیمارستان حاصل می‌شود، برای بیمارستان تزریق شود که یک تصمیم بسیار عاقلانه است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیر تسریع روند اجرای پروژه هستیم، یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ همه تلاش‌ها بر این است ردیف بودجه‌های این پروژه از سه محل تقویت شود تا شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *