دخئا: یونایتد در مسیر درستی گام برمی‌دارد

دخئا: یونایتد در مسیر درستی گام برمی‌دارد

سنگربان منچستریونایتد از نمایش این تیم برابر بورنموث ابراز رضایت و تاکید کرد که تیم در مسیر درستی گام برمی‌دارد.

به گزارش سادس و به نقل از بی‌تی اسپورت، تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند.

شیاطین سرخ با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آوردند، ۳۵ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

داوید دخئا بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه نخست روی یک ضربه آزاد به گل رسیدیم و در نیمه دوم هم که در همان دقایق ابتدایی کنترل توپ و میدان را به دست گرفتیم و کار حریف را  تمام کردیم. بعد از زدن گل دوم حریف فرصت‌های را روی دروازه ما خلق کرد با این حال خوشبختانه این ما بودیم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

این دروازه‌بان اسپانیایی ادامه داد: همه بازیکنان با تمرکز بالایی بازی می‌کنند. در بازی امشب قلب خط دفاعی تیم تغییر کرد و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. احساس بازیکنان در رختکن بسیار خوب است و همه برای پیروزی به میدان می‌روند. به نظرم تیم در مسیر درستی حرکت می‌کند و این امیدوارکننده است.

او در پایان گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم. اکنون باید به بازی بزرگ برابر اورتون در جام حذفی فکر کنیم. به نظرم بازیکنان در دیدار امشب به خاطر فشردگی بازی‌ها کمی خسته بودند بااین حال در بازی بعدی بازهم به پیروزی فکر می‌کنیم و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *