آزار و اذیت هولناک زن جوان و دخترانش توسط یک مرد و پسرش

 پلیس ایالت یوتای امریکا اعضای خانواده‌ای را به جرم آدم‌ربایی و آزار یک زن و 4 فرزندش بازداشت کردند.

به گزارش  سادس به نقل از ایران، به‌گزارش پلیس یک زوج امریکایی با همدستی پسرشان در توطئه‌ای جنون‌آمیز، زنی را همراه چهار دخترش ربوده و آنها را 10 ماه شکنجه داده‌اند.

مأموران  پلیس زن و شوهر را در خانه‌شان در وایومینگ غافلگیر کردند و بادستگیری آنها مقدار زیادی هم مواد مخدر یافتند. در تحقیقات مشخص شد متهم اصلی پرونده هریسون فانت (پدر خانواده) زن و پسرش را ترغیب کرده بود تا با وی همکاری کنند.مأموران در خانه هریسون چند قبضه سلاح و چاقو  هم پیدا کرده‌اند.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد هر سه متهم هنگام آزار و شکنجه مادر و دخترانش تحت تأثیر متامفتامین بودند و با چوب بیس بال این زندانیان را کتک می‌زدند تا از فرامین آنها اطاعت کنند.

گزارش پلیس نشان می‌دهد مادر خانواده شکنجه‌گر از اسرار وحشتناک این آدم‌ربایی که توسط شوهر و پسرش انجام گرفته پرده برداشته است، خود نیز از مجرمان پرونده بوده و با گذشت زمان از کارهای شوهر و پسرش به ستوه آمده و سرانجام با پلیس تماس گرفته است.

هنوز بدرستی روشن نیست که قربانیان چه آسیب‌هایی در این 10 ماه دیده‌اند. پلیس ایالت یوتا تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز کرده، اطلاعات پلیس حاکی است که پسر جوان این زوج در منطقه جنگلی طی جست‌‌وجو‌های پلیسی دستگیر شده است و هنگام دستگیری مسلح بوده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *