ادامه بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون امورداخلی

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدالح جوکار در گفت و گو با سادس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با بیان اینکه در این جلسه ادامه مواد طرح اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: در نشست امروز افزایش تعداد نمایندگان  استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، گلستان، تهران و کردستان بررسی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از آنجا که در خصوص حوزه انتخابیه تهران مواردی وجود دارد که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد، قرار بر این شد هفته آینده جلسه‌ دیگری برای بررسی وضعیت افزایش تعداد نمایندگان این حوزه برگزار شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش تعداد نمایندگان برخی از حوزه ها در کمیسیون نهایی شده اما همچنان طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار کمیسیون قرار دارد.

جوکار در پایان تصریح کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون، هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی با رای اعضای کمیسیون انتخاب شدند؛ بر این اساس احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، رئیس هیات تحقیق و تفحص، علی اصغر عنابستانی و حسین امامی راد به عنوان نواب اول و دوم هیات تحقیق و تفحص و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *