آزپیلیکوئتا: با این وضعیت شانسی نداریم

آزپیلیکوئتا: با این وضعیت شانسی نداریم

سزار آزپیلیکوئتا شانس چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را پس از از دست دادن امتیاز مقابل ناتینگهام فارست کمرنگ خواند.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، سزار آزپیلیکوئتا اعتراف کرد که چلسی امتیازات زیادی را از دست داده و پس از تساوی برابر فارست از اهداف پیش فصل فاصله گرفته است.

تیم گراهام پاتر یک عملکرد ضعیف دیگر را در سیتی گراوند ارائه کرد و شاید خوش شانس بود که از این بازی یک امتیاز به دست آورد. فارست سرسختی بیشتری از خود نشان داد، به خصوص پس از این‌که سرژ اوریر بازی را به تساوی کشاند. آبی‌ها در پایان به یک امتیاز بسنده  کردند و با منچستریونایتد رده چهارمی ۸ امتیاز فاصله دارند.

سزار آزپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی و کاپیتان آبی‌های لندن بعد از این دیدار گفت: امروز دو امتیاز را از دست دادیم. از ابتدای فصل امتیازهای زیادی از دست دادیم و اکنون واقعاً از جایی که می‌خواهیم باشیم فاصله داریم. اگر می‌خواهیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا برسیم، باید نیم فصل دوم خوبی داشته باشیم. باید کنار هم بمانیم. می‌دانیم که زمان خوبی برای ما نیست اما در این لحظات سخت فکر می‌کنم ما نیاز داریم همه برای پیشرفت سخت تلاش کنیم.

پاتر در ۱۰ بازی لیگ خود در استمفوردبریج تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده است و برخی از هواداران در حال حاضر موقعیت او را در راس چلسی زیر سوال می‌برند. صعود به لیگ قهرمانان برای آبی‌ها حیاتی است و کار این تیم اکنون سخت شده است.

چلسی در دیدار بعدی خود باید پنج‌شنبه همین هفته در خانه در دیداری حساس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *