شهیدسلیمانی برای مردم گام بر می‌داشت/ با نگاه به مکتب سردار، بسیاری از مشکلات حل می‌شود

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: همه مردم ایران اسلامی از اقشار مختلف جوان، پیر و خردسال عشق و علاقه خاصی به حاج قاسم پیدا کردند و این نیز به دلیل اخلاص در عمل شهید سلیمانی است.

علی حدادی در گفت‌وگو با سادس، درباره ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و درس هایی که باید از وی آموخت، بیان کرد: صداقت و اخلاص ویژه ای که شهید سلیمانی در اعتقاد و باور به ولایتمداری و اعتقاد و باور واقعی به مردم داشتند از ویژگی های بارز سردار دل ها بود. شهید سلیمانی مردم محور بود و در بین مردم حضور داشتند و برای مردم گام بر می‌داشت و هم به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بود و گوش به فرمان ولی امر مسلیمن بود.

شهید سلیمانی در مسیر وحدت کلمه حرکت می کرد

وی در ادامه اظهار کرد: این ویژگی برخاسته از اعتقاد و باور قرآنی و خدامحوری است. بر اساس آنچه که در وصیت نامه سیاسی_ الهی امام تاکید شده، رمز پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه الهی و وحدت کلمه است. همین انگیزه الهی که حاج قاسم سلیمانی داشت و در راستای وحدت کلمه حرکت می کرد، همه قلوب را جذب کرد. همه مردم ایران اسلامی از اقشار مختلف جوان، پیر و خردسال همه عشق و علاقه خاصی به حاج قاسم پیدا کردند و این نیز به دلیل اخلاص در عمل حاج قاسم بود.

شهید سلیمانی باور خود را در عمل به مردم نشان داد

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یک زمانی باور وجود دارد اما این باور به معنای واقعی در عمل خود را نشان نمی دهد. شهید سلیمانی همه اعتقاد و باوری را که داشت در عمل برای مردم و در مسیر پیشرفت کشور نشان داد. در حوزه نظامی شهید سلیمانی به خود سختی داد و برای دفاع از میهن اسلامی در نقاط مختلف سایر کشورها از جمله افغانستان، عراق و سوریه با نهایت سختی ها مبارزه و اثبات کرد که کارآمدی دینی قابل اجرایی است.

با نگاه به مکتب حاج قاسم شاهد کارآمدسازی نظام دینی خواهیم بود

این عضو کمیسیون امور داخلی در ادامه تاکید کرد: ما در راستای کارآمدی نظام دینی باید نگاهمان به مکتب حاج قاسم باشد. اگر نگاه واقعی، جامع و متقن به مکتب حاج قاسم داشته باشیم شاهد کارآمدسازی نظام دینی به معنای واقعی خواهیم بود. اگر به معنای واقعی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین که یک نعمت بزرگ الهی است باشیم و دولتمردان ما به خودشان سختی داده و به معنای واقعی در کنار مردم و در متن جامعه مشکلات مردم را به درستی بشناسند و با ایثار در کنار مردم گام بردارند، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد. این برخاسته از مکتب حاج قاسم است.

حدادی افزود: مردم همواره در سخت ترین روزها پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند. حضور مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم بعد از سه سال به معنای مردم داری و خداباوری حاج قاسم است. ما اعتقاد داریم که خون شهدای ما و خون پاک سردار دل ها پیام ویژه ای دارد که این انقلاب ماندگار است و به فضل الهی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *