ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در تحکیم بنیان خانواده

سادس/مازندران امام جمعه نور، تحکیم بنیان خانواده را از موضوعات مهم در جامعه کنونی ‌برشمرد و گفت: ایمن سازی خانواده‌ها از آسیب اجتماعی، موضوعی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش سادس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی عصر امروز در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهارکرد: استقامت و مقاومت در برنامه‌ها یکی از محورهای اساسی و ماموریت همه مسئولان در خدمت رسانی به مردم است چرا که در آینده با امید همراه خواهد بود.

 امام جمعه شهرستان نور، با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین و والاترین شخصیت ارزشمند و قهرمان در جهاداکبر و اصغر بود، لازم است این شهید الگویی برای مسئولان انقلابی باشد، افزود: شناخت خدا، خدمت خالصانه و دوری از وسوسه‌های شیطانی روشی بود که شهدا از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه نور، تحکیم بنیان خانواده را از موضوعات مهم در جامعه کنونی ‌برشمرد و یادآور شد: ایمن سازی خانواده‌ها از آسیب اجتماعی، موضوعی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با ابراز تاسف مبنی بر اینکه استان‌هایی چون مازندران، تهران و البرز در آسیب‌های اجتماعی از استان‌های برتر کشور هستند این آمار باعث نگرانی است، تصریح کرد: تصمیمات مسئولان باید درست و در بخش‌های مختلف اجرایی شود.

فرماندار شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه استکبار دراجرای جنگ فرهنگی اقدام به فروپاشی بنیان خانواده کرده است، گفت: اگر خانواده از هم بپاشد آن جامعه متلاشی می‌شود. معاندان نظام با این هدف به کشورهایی که در مقابلشان ایستادگی می‌کنند ضربه می‌زند.

احمد توکلی، افزود: هنگامی که معیارها در حوزه تعلیم و تربیت کشور برعکس شد، ناخواسته وارد موضوعی شدیم که ضرباتش ممکن است تا سال‌های آینده ادامه یابد.

وی تصریح کرد: وجود علما و تربیت افراد شاخص در حوزه‌های دینی و معنوی و تعالیم مذهبی می‌تواند در تحکیم بنیان خانواده موثر باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز،خاطرنشان کرد: معرفی آموزه‌های دینی به خانواده‌ها عامل موثر در تحکیم بنیان خانواده است.

قابل ذکر است، تذکر و نظارت دستگاه‌های اجرایی بر واحدهای اقتصادی خصوصی که متاسفانه این روزها به مسئله حجاب و عفاف کمتر توجه توجه دارند از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *