مسئولان گروه ملی به استقلال خوزستان رونق دادند / وزیری‌پناه قابلیت بازی در لیگ برتر را دارد

مسئولان گروه ملی به استقلال خوزستان رونق دادند / وزیری‌پناه قابلیت بازی در لیگ برتر را دارد

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش به یک برد ارزشمند مقابل آرمان گهر سیرجان دست پیدا کرده‌ است.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل آرمان گهر سیرجان که با برد این تیم همراه بود، اظهار کرد؛ خدا را شکر می کنیم که در یک بازی سخت پیروز شدیم و سه امتیاز با ارزش به دست آوردیم. این دیدار از بازی های حساس و مهم استقلال خوزستان بود.

به گزارش سادس، وی در ادامه با قدردانی از کارکنان گروه ملی صنعتی ایران و مسئولان این شرکت، گفت: به نمایندگی از باشگاه و بازیکنان این برد را به کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی ایران تقدیم می‌کنم. مسئولان این شرکت با حضور خود به باشگاه استقلال خوزستان رونق داده‌اند، باشگاهی که پیش از این رو به فراموشی بود اما خدا را شکر اکنون توانسته‌ایم یک تیم مدعی شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه، عنوان کرد: به آقای شهبا سرمربی تیم آرمان گهر خسته نباشید می‌گویم، علی رغم مشکلات و پنجره بسته، توانسته اند تیم خوب و جوانی دور هم جمع کند. همچنین این باخت از ارزش‌های این تیم کم نمی کند.

وی در واکنش به سوالی در خصوص اعتراض های استقلال خوزستان به داوری هم گفت: احساس من این بود که داور کمی مهربانانه قضاوت می‌کند. البته بازی جوانمردانه ای از دو تیم دیدیم اما در یک صحنه هایی از قضاوت ناراحت شدیم. همچنین  داور اشتباه تاثیرگذار و مشکوکی نداشت.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که چرت امروز علی وزیری پناه که سابقه بازی در آرمان گهر را دارد عقب‌تر بازی می کرد؟ عنوان کرد: وزیری پناه جزو مهاجمان خوب لیگ یک است و قابلیت بازی در لیگ برتر را هم دارد و حیف است که در لیگ برتر استان بازی نمی کند و جای تاسف دارد. به هر حال چون می‌دانستیم با توجه به شناختی که از وزیری پناه دارند، او را تحت کنترل خواهند داشت، از وزیری پناه کمی عقب تر استفاده کردیم تا فضای حرکتی داشته باشد و تعویض وی نیز به دلیل مصدومیت وی بود و با خواسته خود او انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *