برگزاری انتخابات فدراسیون اسکواش با ۴ نامزد/ کاندیدای ردصلاحیت شده تائید شد

برگزاری انتخابات فدراسیون اسکواش با ۴ نامزد/ کاندیدای ردصلاحیت شده تائید شد

انتخابات فدراسیون اسکواش فردا با حضور ۴ کاندیدا برگزار می‌شود.

به گزارش سادس، مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش فردا (دوشنبه) ۱۲ دی ساعت ۱۰ صبح  به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. انتخابات این فدراسیون ۱۴ آذر در حالی لغو شد که ۲۰ نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند که از بین آن‌ها تنها صلاحیت امیر عزیزی‌پور، محمد آران، بابک فقیر، پیروز هاشمی، بهرام آقاخانی و احمد نامنی پس از تایید در کمیسیون تطبیق مدیریت در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفت که در نهایت تنها صلاحیت امیر عزیزی‌ پور، بابک فقیر و پیروز هاشمی ارس برای احراز پست ریاست این فدراسیون از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار گرفت.

بعد از آغاز مجمع انتخاباتی ۱۴ آذر، عنوان شد که امیر عزیزی‌پور رد صلاحیت شده است، همین مسئله منجر به لغو مجمع شد.

انتخابات مجدد این فدراسیون در حالی فردا دوشنبه ۱۲ دی به ریاست محمد پولادگر برگزار می‌شود که در نهایت حضور دو کاندیدای دیگر امیر عزیزی پور و محمد آرن برای شرکت در مجمع انتخابات با اعلام آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مورد تایید قرار گرفت.

وی درباره حضور این دو کاندیدا در انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین معاون توسعه ورزش قهرمانی و وزیر ورزش و جوانان برای این که حقی از هیچ کدام از یک کاندیداهای انتخابات فدراسیون اسکواش ضایع نشود و در یک شرایط یکسان و عادلانه همه کاندیداها بتوانند حضور داشته باشند هر چهار کاندیدا (هاشمی ارس، فقیر، آران و عزیزی‌پور) می‌توانند در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش حضور داشته باشند و رقابت کنند.

در پایان مجید جلیلی قاضی زاده دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش نیز تاکید کرد: تلاش بر این است که انتخابات فدراسیون اسکواش را فردا دوشنبه برای دومین بار در فضای آرام و بدون حاشیه برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *