گلایه نماینده ساری از هیئت رئیسه مجلس درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در تذکری با طرح گلایه از هیئت رئیسه مجلس خواستار بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسات هفته جاری مجلس شد.

به گزارش سادس، علی بابایی کارنامی در جلسه صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: به دلیل اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت را که طرحی اضطراری است و رای موافق ۱۹۴ نفر از نمایندگان را دارد در دستور کار صحن مجلس قرار نداده اید، از هیئت رئیسه مجلس گله مندیم.

نماینده ساری خطاب به رئیس جلسه افزود: خواهش می کنم برای اینکه در کشور کاری بزرگ در مجلس انقلابی و دولت انجام دهیم طرح ساماندهی کارکنان دولت را در دستور کار همین هفته مجلس قرار دهید و نگذارید بعضی از دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین با تاکید بر لزوم پایبندی رئیس جمهوری به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: به رئیس جمهوری محترم تذکری می‌دهم که  به شعارهایی که مطرح کردند و همچنین فرمایشات رهبری پایبند باشد و از مسیر خارج نشود.

به گزارش سادس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر بابایی کارنامی گفت: جلسات مکرری در مورد ساماندهی کارکنان دولت برگزار شده است. کمیسیون گزارش خود را ارائه داده است و این طرح در اسرع وقت در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *