حمودی: مربیگری برای من یک تجربه خاص و جالب بود!

حمودی: مربیگری برای من یک تجربه خاص و جالب بود!

سادس/خوزستان سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: مربیگری برای من تجربه خیلی جالبی بود و آن را دوست داشتم. 

علی حمودی پس از تساوی بدون گل استقلال ملاثانی مقابل سایپا اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که کادر فنی ایجاد و مسئولیت تیم به من سپرده شد، واقعاً دو بازی سخت را پیش رو داشتم و باید به تنهایی کارها را انجام می‌دادم.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: امروز مقابل تیم مدعی سایپا بازی کردیم که کسب تک امتیاز برای ما ارزشمند است. حتی می‌توانستیم بازی را هم ببریم. به نظر من همین تک امتیاز با توجه به شرایطی که داریم برای ما امتیاز بسیار خوبی است. 

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: با مدیرعامل باشگاه نیز صحبت کرده‌ایم و گفته‌ایم اگر کمک مالی بیشتری به استقلال ملاثانی شود، قطعاً می‌توانیم جزو چهار، پنج تیم بالای جدول باشیم. اما اگر باز هم مسائل مالی تیم را اذیت کند به مشکل برمی‌خوریم. جا دارد از آقای علاق‌بند مدیرعامل باشگاه که به تنهایی در این مدت تیم را اداره کرده است، تشکر کنم. امیدوارم از این به بعد نیز بیشتر به تیم ما کمک کند. باید پرداختی به بازیکنان به درصدی برسد که آن‌ها در تیم بمانند و امیدوارم مشکلات مالی باعث نشود که بازیکنانمان را از دست بدهیم. قطعاً پیشنهادات زیادی دریافت خواهند کرد و امیدوارم همه کمک کنند تا این بازیکنان حفظ شوند.

حمودی درباره تجربه مربیگری در دورانی که هنوز فوتبال بازی می‌کند، عنوان کرد: یک تجربه خیلی خاص بود. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم بیشتر عملکرد خودم مدنظر بود اما در دو بازی که هدایت تیم را بر عهده داشتم مجبور بودم سی، چهل بازیکن را تحت کنترل داشته باشم که واقعاً کار بزرگ و سختی برای هر سرمربی است. در مجموع تجربه خیلی جالبی بود و آن را دوست داشتم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *