مقتدایی: باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه‌هایش کمک‌ کرد

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آماده هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است، گفت که باید وزیر ورزش و جوانان را کمک و حمایت کرد که بتواند درصد بالایی از برنامه های ارائه شده خود به مجلس را محقق کند.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با سادس با تاکید بر اینکه باید تیم اقتصادی دولت مطالبات مردم را با سرعت و دقت بیشتری پیگیری کند، گفت: تعدد ثبت استیضاح‌های وزرای اقتصادی به دلیل گلایه‌های موجود از وضعیت اقتصادی است لذا اگر بنا بر استیضاح وزیری باشد، فضای مجلس نشان دهنده اولویت دار بودن استیضاح وزرای اقتصادی است.

وی ادامه داد: مجلس آماده هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است؛ امیدواریم دولت بتواند با قدرت کارها و وعده‌های خود را عملیاتی کند کما اینکه همواره نمایندگان بر عزم کمک مجلس به دولت تاکید داشته‌اند.

باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه‌هایش کمک‌ کرد

مقتدایی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا نکردم. باید وزیر ورزش و جوانان را کمک و حمایت کرد که بتواند درصد بالایی از برنامه های ارائه شده خود به مجلس را محقق کند البته برخی گلایه های نسبت به عملکرد وزیر ورزش و جوانان به عملکرد برخی معاونین حوزه های تخصصی ایشان برمی‌گردد.

وی مطرح کرد: وزیر تمایل به کار دارد و می خواهد کار کند، پس همه باید به او کمک کنیم و معاونش نیز فعالانه‌تر عمل کنند. توسعه اماکن ورزشی، حمایت از قهرمانان و ورزشکاران، فعالانه‌تر عمل کردن معاونت جوانان و برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف از جمله مطالبات مجلس از وزیر ورزش و جوانان است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین بیان کرد: دولت نیز باید در برنامه هفتم و در بودجه بیشتر به مسئله حمایت از ورزش و جوانان بپردازد چون منابعی که همواره از سوی دولت برای آن حوزه تخصیص پیدا می‌کند، کم است و قابل قبول نیست.

به گفته وی، انتصابات اخیر وزیر ورزش و جوانان بیانگر تحول و سرعت گیری بیشتر در پیگیری مطالبات مردم و تحقق برنامه های اعلامی به مجلس است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *