رئیس جمهور به دنبال مذاکرات در موضع عزتمندانه است

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به دنبال مذاکرات در موضع عزتمندانه است.

عباس گودرزی در تجمع مردم بروجرد که نهم دی‌ماه در مصلای شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات سال ۸۸ خسارات زیادی برای ما داشت اما برکاتی هم به دنبال داشت از جمله اینکه برخی تعابیر و نام‌ها اصلاح شد و برخی خواص مردود شدند.

وی تصریح کرد: برخی تعابیر اصلاح شد و مردم پای کار آمدند و این خصلت و ویژگی جمهوری اسلامی همین مردمی بودن آن است که باید گفت تمام مردم سهام‌دار این انقلاب هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: این مدل مردمی بودن انقلاب را امام راحل طراحی کردند و اینکه دشمنان می‌گویند و توطئه می‌کنند که دین توان اداره کشور را ندارد باید گفت هر جا ضعفی وجود دارد این تفکر دینی و مردمی در مسیر درست قرار نگرفته است.

هر جا انقلاب اسلامی وارد شده پیروزی حاصل شده است

نماینده مردم اضافه کرد: انحراف در مسیر در برخی مواقع منجر به مشکلاتی می‌شود که کار شیطان بزرگ یعنی آمریکاست در صورتی که هر جا انقلاب اسلامی وارد شده پیروزی حاصل شده است.

گودرزی بیان کرد: چطور جمهوری اسلامی می‌تواند موشک طراحی کند اما در برخی بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد معلوم است در آنجا که مشکل وجود دارد ساختار به‌درستی طراحی نشده است.

وی ادامه داد: کسانی ‌که در حوادث سال ۸۸ شعار انحرافی می‌دادند اکنون و در چند ماه اخیر نیز با طرح شعارهایی به دنبال بهم ریختن محاسبات فکری مردم هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: رئیس جمهور و مجموعه دولت با قاطعیت و تلاش و پیگیری پای کار حل مشکلات مردم حتی در دورترین نقطه از کشور هستند.

گودرزی اظهار کرد: هشت سال کشور قفل و تحریم‌ها بهانه شده بود اما در همین شرایط رئیس جمهور مردمی به دنبال کاهش دادن اثرات تحریم‌ها و دنبال کردن مذاکرات در موضع عزتمندانه است.

برخی مسئولان فقط دنبال رزومه‌سازی و ارتقای جایگاه خود هستند

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید رئیس جمهور را الگوی خود در توجه به مردم قرار دهند و پای کار بیایند، برخی مسئولان فقط دنبال رزومه‌سازی و ارتقای جایگاه خود هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: مجموعه این کارها باعث ناامیدی مردم می‌شود آن هم مردمی که وفادارانه پای انقلاب که یادگار و حاصل رنج امام راحل و خون شهداست ایستاده‌اند.

گودرزی اضافه کرد: دشمن چشم دیدن بهترین مردم، نخبگان و جوانان را ندارد و دنبال بهم ریختن کشور است و شما باید امیدوار باشید چرا که ناامیدی بستر تمام شکست‌ها و امید به آینده کلید حل همه مشکلات است.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *