بلاتکلیفی ورزشکاران اسکواش با مشخص نبودن رییس فدراسیون

بلاتکلیفی ورزشکاران اسکواش با مشخص نبودن رییس فدراسیون

سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.

مجید روحانی در گفت وگو با سادس، درباره وضعیت تیم ملی اسکواش ایران، اظهار کرد: تیم ملی اسکواش در شرایطی در مسابقات تیمی قهرمانی آسیا کره جنوبی شرکت کرد که تنها ۱۰ روز اردو در کیش برگزار کردیم که متاسفانه به نتایج خوبی دست پیدا نکردیم، در حال حاضر نیز برنامه‌های زیادی برای تیم ملی پیش‌بینی کردیم که متاسفانه با به تعویق افتادن مجمع انتخابات اسکواش و مشخص نبودن ریاست فدراسیون سبب شده تا در اجرای برنامه‌ها دچار بلاتکلیفی شویم.

وی گفت: در حال حاضر همه منتظر برگزاری مجمع و تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستند تا زودتر برنامه‌های پیش‌بینی شده را عملیاتی کنیم، امیدوارم روز دوشنبه ۱۲ دی انتخابات این فدراسیون برگزار شود تا ورزشکاران اسکواش از بلاتکلیفی خارج شوند.

روحانی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال اعزامی برای تیم ملی اسکواش پیش‌بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ای برای اعزام تیم نداریم، اما اردیبهشت سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی داریم که امیدوارم زودتر تکلیف فدراسیون مشخص شود تا اردوها را برگزار کنیم، بدون شک تاخیر در برگزاری مجمع انتخابات شرایط خوبی را برای تیم ملی اسکواش رقم نخواهد زد، اگر بخواهیم در بخش انفرادی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم باید اردوهای تیم ملی را به صورت متمرکز برپا کنیم تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر شوند، هر چند ورزشکاران به صورت غیرمتمرکز و انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، اما زمانی می‌توانیم به کسب جایگاه امیدوار باشیم که اردوها متمرکز و با برنامه باشد.

سرمربی تیم ملی اسکواش در پایان افزود: از آبان تاکنون امکان برگزاری اردو برای بازیکنان را نداشتیم و آن‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌برند، امیدوارم زودتر وضعیت ریاست فدراسیون اسکواش مشخص شود تا برای کسب مجوز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین با مشکل خاصی مواجه نشویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *