یکی از برکات ۹ دی گشودن باب جهاد تبیین و بصیرت افزایی عمومی است

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برکات ۹ دی گشودن باب جهاد تبیین و بصیرت افزایی عمومی است.

عباس گودرزی در مراسم بزرگداشت روز بصیرت که در مسجد ولیعصر برگزار شد، اظهار کرد: جامعه‌ای که از فتنه سربلند بیرون می‌آید مرحله‌ای جدید از حیات به رویش گشوده می‌شود.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ طراحی دشمن حذف جمهوریت نظام و ایجاد جنگ داخلی بود که اباعبدالله به داد ملت رسید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه یکی از درس‌های فتنه ۸۸ تعریف صحیح عوام و خواص بود، افزود: هنر امام و رهبر عزیز انقلاب پیوند با مردم و گره زدن کشور به توده‌های مردم بوده و این رمز پیروزی انقلاب است.

گودرزی اضافه کرد: همه مردم سهامدار نظام و انقلاب هستند و این که فرد یا گروهی تصور کند که صاحب انقلاب فقط اوست اشتباه بوده چرا که انقلاب متعلق به آحاد ملت است و مردم همیشه پای کار انقلاب هستند.

وی بیان کرد: کار شیطان به هم ریختن محاسبات ذهن انسان‌ها بوده، نماز و روزه و سایر عبادات برای تنظیم ذهن است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: گلایه و اعتراض حق مردم بوده و اشکالی هم ندارد ولی بدانیم که حق نداریم ناامید بشویم چرا که خواست دشمن ناامید کردن مردم است و اگر ملتی ناامید شود مرعوب دشمن می‌شود و دشمنان هم به آنها رحم نخواهند کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس عنوان کرد: کسانی که با انقلاب مکر می‌کنند مکر آنها نابود خواهد شد و  زن، زندگی، آزادی شعار اسلام و ارمغان انقلاب اسلامی است.

گودرزی تصریح کرد: انقلاب به زن منزلت و ارزش داد اما آمریکا که بزرگترین تضییع کننده حقوق زن است دم از آزادی زنان می‌زند. برداشتن حجاب گام اول طراحی دشمن بوده و دشمن به این بسنده نخواهد کرد، گام دوم برهنگی، گام سوم روابط غلط و در آخر فروپاشی کانون خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران مومن و دیندار هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *