همواره حضور مردم در صحنه خنثی‌کننده توطئه‌ها بوده است

سادس/همدان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در طول این سال‌ها همیشه به دنبال ایجاد فتنه و توطئه هستند اما همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌ها بوده است.

سردار اسماعیل کوثری جمعه ۹ دی‌ماه در جمع مردم شهرستان نهاوند در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی، اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور خود روز تاریخی و حماسی ۹ دی را رقم زدند و این روز مهم به عنوان روز بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی تصریح کرد: دشمنان از مدت ها قبل فتنه را برنامه‌ریزی کرده بودند و در طول مدت فتنه هر اهانتی را انجام دادند و خون مردم را به جوش آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمنان در طول این سال‌ها همیشه به دنبال ایجاد فتنه و توطئه هستند اما همواره حضور مردم در صحنه خنثی کننده توطئه‌ها بوده است.

وی به توطئه های دیگر دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان با ایجاد داعش درصدد ضربه زدن به کشور بودند که این توطئه نیز با رشادت حاج قاسم و محور مقاومت خنثی شد.

کوثری خاطرنشان کرد: دشمنان با پیشرفت کشور مخالف هستند و در برجام هم به تعهدات برجامی خود پایبند نبوده‌اند و در مذاکرات اخیر هم بدقولی می‌کنند اما باید بدانند ایران اسلامی با گذشته فرق دارد و امروز قوی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: دشمنان می‌خواهند ما از نفوذ منطقه‌ای و حمایت از محور مقاومت دست بکشیم و قدرت موشکی و هسته‌ای نداشته باشیم اما با تدابیر رهبر انقلاب در این عرصه‌ها قدرتمند هستیم.

وی اضافه کرد: بعد از این همه توطئه دشمنان به تازگی جنگ ترکیبی را آغاز کردند و همه گروهک‌ها و تروریست‌ها و هرکسی که با نظام اسلامی ضدیت داشت را جمع کردند.

کوثری بیان کرد: دشمنان با آموزش‌های مختلف گروه‌های مخالف و تجزیه طلب را ضد کشور بسیج کرده بودند و عده‌ای از جوانان را فریب دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: باید جوانان را آگاه کنیم و نقش والدین در این راه بسیار مهم است و نباید جوانان را به حال خودشان رها کنیم البته کسانی که پول گرفتند و آموزش دیده و به عامل دشمن تبدیل شده بودند، فرق دارند و مردم خواستار برخورد با این عوامل هستند.

وی در ادامه گفت: این دولت دارد کار می‌کند و بالا رفتن نرخ ارز هم یک توطئه است چراکه دشمنان در این اقدامات اخیر نتوانستند کاری بکنند و باید این را بدانیم کار دشمن دشمنی کردن است.

کوثری در پایان تاکید: دشمن اگر از یک راهی به نتیجه نرسد از راه‌های دیگر دست به کار می‌شود و ما باید آنقدر قوی باشیم که توطئه‌های دشمنان نتواند کاری کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *