فیروزی: نهم دی سالروز میثاق امت با ولایت است

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان این نظام همیشه در حال تدارک فتنه علیه این نظام بوده و هستند ولی بصیرت امت ایران اسلامی سبب شده تا نقشه شوم دشمن به شکست بیانجامد.

به گزارش سادس، رحمت الله فیروزی نماینده مردم  نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی، تاکید کرد: حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد. 

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«نهم دی روز میثاق امت با ولایت است. یوم الله نهم دی یادآور روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت است. امت عزیز ایران اسلامی در روز ۹ دی سال ۸۸ ثابت کردند که جمله تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را به درستی معنا کرده و ولایت مداری خود را ثابت کردند.

دشمنان این نظام همیشه در حال تدارک فتنه علیه این نظام بوده و هستند ولی بصیرت امت عزیز ایران اسلامی باعث شده که نقشه شوم دشمن به شکست انجامیده و ان شاءالله این حکومت به حکومت عدل الهی به رهبری حضرت صاحب الزمان عج متصل خواهد شد.

حماسه باشکوه نهم دی و بصیرت مردم انقلابی ایران، بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد. نهم دی، سالروز میثاق امت شهیدپرور ایران اسلامی با ولایت، گرامی باد.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *