کاهش کیفیت هوا در مرکز و نیمه جنوبی تهران/ دمای شبانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در مرکز و نیمه جنوبی شهر و استان تهران کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود. همچنین دمای شبانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سادس، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم، در مرکز و نیمه جنوبی استان همراه با غبار محلی و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبارآلود و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تا روز دوشنبه هفته آینده (۱۲ دی‌ماه) پایداری، سکون نسبی جو و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مرکز و نیمه جنوبی شهر و استان تهران مورد انتظار است.

در مدت زمان مذکور، شاهد تغییرات محسوس در دما نخواهیم بود و همچنان در بیشتر مناطق استان دمای شبانه زیر صفر درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۹ دی ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۰ دی‌ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای یک درجه و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *