انتقاد آرمان زنگنه از مدیریت تیم بسکتبال ذوب‌آهن

انتقاد آرمان زنگنه از مدیریت تیم بسکتبال ذوب‌آهن

ستاره تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از وضعیت مدیریتی این تیم در بازی‌های غرب آسیا انتقاد کرد.

به گزارش سادس، آرمان زنگنه ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه گفت: بازی قبلی خودمان مقابل بیرون کلاب لبنان را باخته بودیم و نیاز داشتیم این بازی را ببریم. 

او ادامه داد: حضور در دو لیگ سخت است. ما در لیگ ایران و سوپر لیگ غرب آسیا حضور داریم که رفت و آمدها، مصدومیت‌ها و … تیم ما را اذیت می‌کند. متاسفانه شرایطی هم بود که نگذاشت تیم ما با آمادگی کامل مقابل بیروت کلاب حاضر شود. 

ملی پوش ذوب‌آهن افزود: کار سختی داریم اما امیدواریم روند خوب این بازی خود را در بازی‌های آینده نیز ادامه دهیم. 

زنگنه درباره حضور هواداران اصفهانی در سالن آزادی نیز گفت: هواداران خوبی داریم که مسیر طولانی را از اصفهان به تهران آمده و با وجود سختی‌ها ما را حمایت کردند.خوشحالیم که آن‌ها را خوشحال کردیم.

بازیکن پست چهار و پنج تیم بسکتبال ذوب‌آهن، درباره شرایط سخت این‌ تیم‌ در سفر به لبنان نیز گفت: واقعا تحت فشار هستیم. آقای کوهیان خیلی حیا به خرج می‌دهند و چیزی نمی‌گویند، اما ما بازیکنان واقعا تحت فشار بسیار زیادی هستیم. در بازی با بیرون کلاب سجاد مصدوم بود و ارسلان هم تازه از مصدومیت برگشته بود که اصلا در شرایط بازی قرار نداشت.

او افزود: ما با ۱۰ بازیکن به لبنان رفتیم که دو تن از آن‌ها مصدوم بودند. فیزیوتراپ با تیم نبود که بازیکنان را به بازی برساند. زمان و روز پرواز ما به قدری بد بود که ساعت ۱۲ شب به لبنان رسیدیم، صبح تمرین کردیم و بعد از ظهر همان روز هم یک بازی سخت را انجام دادیم.

ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در نیمه دوم بازی با بیروت‌ کلاب به خاطر همه این شرایط بدی که گفتم تیم‌ ما کاملا تحلیل رفت. ما امروز آقای احسانی مدیرعامل باشگاه را دیدیم. گفتند گویا اسپانسری برای این مسابقات گرفته‌اند که دقیقا در جریان جزئیات آن نیستیم.

او در پایان گفت: ما بازیکنان ذوب‌آهن همیشه تلاش کرده‌ایم با احترام و از طریق سلسله مراتب باشگاه خواسته‌های خود را مطرح کنیم، اما صحبت‌های ما وقتی سلسله مراتب را طی می‌کند، ۱۸۰ درجه فرق کرده است. در کل شرایط سختی داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *