پیروزی قاطع ذوب‌آهن مقابل نماینده بسکتبال سوریه

پیروزی قاطع ذوب‌آهن مقابل نماینده بسکتبال سوریه

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی‌ خود در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش سادس، در ادامه هفته دوم رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ غرب آسیا، امروز (پنج‌شنبه) ۸ دی ۱۴۰۱، تیم ذوب‌آهن اصفهان از ایران در سالن آزادی تهران میزبان تیم الاتحاد اهلی سوریه بود که موفق شد با نتیجه ۷۵ – ۵۴ به پیروزی برسد.

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، امیرعلی قلی‌زاده و علی کاشانی

ترکیب الاتحاد اهلی:

آنتونی باکار، رونالد دلف، کریستوفر دارینگتون، ندیم عیسی و جمیل صادیر

* نیمه اول: ۴۵ – ۲۹ ذوب‌آهن اصفهان 

شاگردان فرزاد کوهیان از همان ابتدای بازی در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتند. ذوب‌آهن در حمله نیز با درخشش ستاره جوان خود محمدحسین احمدی و عملکرد خوب ارسلان کاظمی در ریباندها، کوارترهای اول و دوم را ۲۶-۱۷ و ۱۹-۱۲ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با برتری ۱۶ امتیازی برنده به رختکن برود.

* نیمه دوم: ۳۰ – ۲۵ ذوب‌آهن اصفهان

با شروع مجدد بازی اما این تیم الاتحاد اهلی بود که روی درخشش «دارینگتون» موفق شد در کوارتر سوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و ۱۹-۲۱ پیروز شود. در کوارتر چهارم اما این شاگردان فرزاد کوهیان بودند که باز هم نبض بازی را در اختیار گرفتند تا با برتری ۱۱-۴ در این کوارتر، با حساب ۷۵ – ۵۴ پیروز این بازی خانگی شوند.

ذوب‌آهنی‌ها که در هفته نخست این رقابت‌ها با نتیجه ۷۳ – ۵۶ مقابل بیروت کلاب لبنان شکست خورده بودند، با این برد نخستین پیروزی خود در این مسابقات را کسب کردند تا دومین برد نمایندگان ایران در این مسابقات نیز به ثبت برسد. روز گذشته نیز شهرداری گرگان ۸۳ – ۷۸ الکرامه سوریه را مغلوب کرده بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *