ثبت‌نام ۲۵۷۶ مهندس قمی برای شرکت در آزمون ورود به حرفه دی‌ماه ۱۴۰۱

سادس/قم رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در آزمون ورود به حرفه مهندسان تعداد دو هزار و ۵۷۶ مهندس قمی برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها ثبت‌نام کردند.

به گزارش سادس، ابوالفضل علیخانی چهارشنبه هفتم دی ماه طی جلسه‌ای اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان روزهای ۸ و ۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهر قم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره از آزمون ها در هفت رشته مهندسی شامل معماری (نظارت و اجرا)، شهرسازی، عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار می‌شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه این آزمون‌ها در دو نوبت صبح و عصر هشتم دی ماه و نوبت صبح نهم دی ماه برگزار می‌شود عنوان کرد: محل برگزاری این آزمون ها در دانشگاه قم واقع در بلوار غدیر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد ثبت‌نام کننده، ۱۰۱۸ نوبت صبح هشتم دی ماه در رشته‌های (عمران نظارت، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و معماری نظارت)، ۱۲۴۳ نوبت عصر همین روز در رشته‌های (معماری اجرا، عمران اجرا، مکانیک اجرا و نظارت، برق اجرا و نظارت) و ۲۸۵ نیر نوبت صبح روز نهم دی ماه در رشته‌های (عمران محاسبات، مکانیک طراحی و برق طراحی) در این دوره از آزمون ها شرکت می‌کنند.

وی گفت: از میان کل متقاضیان شرکت در این آزمون، ۲۱۳۹ ثبت نام کننده مرد  و ۴۳۷ ثبت نام کننده زن حضور دارند.

علیخانی خاطرنشان کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان رقابتی نیست و مطابق دوره‌های قبل افرادی که نمره ۵۰ را کسب کنند به عنوان قبول شده آزمون تلقی می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *