استکی: اگر تفکرات ۲۰۱۴ باشد با شورای فنی مخالفم/ پشت سرم پنهان شدند!

استکی: اگر تفکرات ۲۰۱۴ باشد با شورای فنی مخالفم/ پشت سرم پنهان شدند!

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر تفکرات شورای فنی مثل ۲۰۱۴ اینچئون باشد با تشکیل آن مخالفم، در غیر این صورت اتفاق خوبی است.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با سادس، درباره تشکیل شورای فنی بوکس، توضیح داد: اگر تفکرات سالم و هدف پیشرفت بوکس باشد،‌ یک اتفاق بسیار عالی است. شخصا همیشه اعتقاد دارم که پشتوانه مربیان جوان و قهرمانان،‌ پیشکسوتان و مربیان قبلی آن‌ها هستند. ما هم اگر جایی موفق بودیم برای همه پیشکسوتان و مربیان خود احترام قائل بوده‌ایم.

او ادامه داد: امیدوارم این شورا با تفکر درست شکل گرفته باشد چون گاها تفکرات نادرست آسیب می‌زنند، همان اتفاقی که سال ۲۰۱۴ برای احدی رخ داد با وجود اینکه نتیجه خوبی گرفته بود. در آن زمان همین شورا با تفکر دیگری شکل گرفت که خوب نبود. اگر تفکرات مثل ۲۰۱۴ باشد کاملا با این شورا مخالفم، در غیر این صورت بسیار اتفاق خوبی است.

استکی با تاکید بر مفید بودن شورا در صورت وجود تفکرات درست، گفت: اگر این شورا که متشکل از قهرمانان و پیشکسوتان است، تجربیات و راهنمایی‌های خوبی کند اتفاق جالبی است، اما اگر مثل ۲۰۱۴ باشد که می‌دانم موضوع هم چه بود، خوب نیست. سال ۲۰۱۴ من جلو بودم و همه پشت سرم پنهان شدند. در مجموع باز هم تکرار می‌کنم که اگر مثل ۲۰۱۴ اینچئون باشد مخالفم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌خواهد شفاف‌تر در این رابطه صحبت کند؟ اظهار کرد: شفاف کردن ماجرا برای بعد از جلسه بماند، ضمن اینکه ما در این چهار سال توانایی‌های خود را نشان دادیم، الان هم در این جایی که هستم با کسی جبهه‌ای ندارم و تمام تمرکزم موفقیت بوکس است.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: برای من موفقیت بوکس اولویت است،‌ فرقی هم نمی‌کند این موفقیت با چه کسی رقم بخورد. اگر فکر مثبت پشت کارها باشد فرقی نمی‌کند تیم ملی با استکی کار کند یا با احدی، مظاهری و … . فعلا هم هیچ صورت جلسه‌ای به اعضای شورا ابلاغ نشده و من فقط از سوی سایت‌ها خواندم که ۱۸ نفر انتخاب شده‌اند و امیدوارم کنار هم تصمیمات درستی بگیریم که به سود بوکس باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *