پاسخگویی معاون وزیر صمت درباره رشد فعالیت شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارائه توضیحات معاون وزیر صمت در خصوص موفقیت‌های شهرک های صنعتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز یکشنبه (4 دی ماه) کمیسیون متبوعش بیان کرد: بحث مطرح در جلسه امروز در رابطه با درخواستی بود که کریمی نماینده اراک و مجموعه ای از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت شهرک های صنعتی امضا کرده بودند و بعد از اینکه این موضوع در کمیسیون رای نیاورد این نمایندگان به دنبال این هستند که گزارشی از وضعیت شرکت شهرک های صنعتی تهیه کنند تا گزارش آن در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: از سوی دیگر رسولیان معاون وزیر صمت و  رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به تناسب سوال هایی که در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مطرح شد پاسخ داد و در رابطه با موفقیت هایی که در شهرک های صنعتی داشته اند توضیحاتی ارائه کرد.

وی در پایان گفت:‌ معاون وزیر صمت همچنین در این جلسه رشدی که در حوزه‌های صنایع کوچک و زیرساخت در استان ها داشته اند را برای نمایندگان تشریح کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *