رضایی: جهت گیری دولت در بودجه ۱۴۰۲ بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ با توجه به تمرکز دشمن در حوزه فرهنگ باید جهت گیری دولت در بودجه ۱۴۰۲ بر تقویت زیرساخت‌‎‌ های فرهنگی و خاکریزهای فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش سادس، ابراهیم رضایی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد:‌ درس بزرگ فاطمیه برای ما حمایت از ولایت تا پای جان است. امروز هم به همه دشمنان ایران اعلام می کنیم که در حراست و پاسداری از جریان حق و خط سرخ و عاشورایی امام خمینی (ره)‌و امام خامنه ای با تمام توان و وجود تا آخر ایستاده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: در ماه دی، ماه سردار دل‌‎ها و ماه حماسه ۹ دی قرار داریم؛ بر روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای فتنه ۸۸ و شهدای حافظ امنیت سال ۱۴۰۱ درود می ‌‎فرستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد شکست توطئه سنگین امنیتی، فرهنگی، مجازی و سیاسی دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت ایران هستیم، اگرچه خباثت‌ های دول غربی به ویژه آلمان، فرانسه و انگلیس این نوچه‌ های آمریکا و صهیونیسم را فراموش نمی ‌‎کنیم، اما وظیفه ما مسئولان است که پاسخ درخوری به بصیرت و هوشیاری ملت با کار شبانه روزی و همت مضاعف دهیم.

رضایی تصریح کرد: با توجه به تمرکز دشمن در حوزه فرهنگ، انتظار داریم جهت گیری دولت در بودجه ۱۴۰۲ بر تقویت زیرساخت‌‎‌ های فرهنگی و مجازی و خاکریزهای فرهنگی انقلاب اسلامی باشد. مسئولان به ویژه مسئولان اجرایی بدانند که عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آنها از وضع موجود نیست.

وی با بیان اینکه مردم گلایه مند هستند، خاطرنشان کرد: مردم از دلار ۴۰ هزار تومانی، خودروی گران قیمت بی کیفیت داخلی و گرانی های اخیر گلایه مند هستند، البته نقش اغتشاشگران و غربگرایان داخلی در دادن گرا به دشمن در تشدید فشار بر ملت ایران را فراموش نمی‌ کنیم، اما وظیفه مسئولان است که با همت و تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم اقدام کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از یک سال از عمر دولت انتظار می ‎‌رود مدیران مورد ارزیابی قرار گیرند، تاکید کرد:‌ مردم از بریز و بپاش‌ ها گلایه مند هستند، از مهمانی چند میلیاردی فلان شرکت دولتی در یک شب و از حقوق‌ های نجومی، مدیریت ضعیف، بیکاری و بی ثباتی‌ ها گلایه مند هستند.

رضایی در ادامه گفت: امروز هدف دشمن ناامیدسازی و مأیوس کردن مردم بوده و هر مسئولی در کشور که با عملکرد خود، موجب ناامیدی و یأس مردم شود، خیانت به کشور و خدمت به دشمن کرده است.

وی با بیان اینکه حیف و میل بیت المال، تبعیض، باندبازی، پارتی ‌بازی و فساد مصداق خدمت به دشمن و خیانت به ملت ایران است، اظهار کرد: حقوق های نجومی آب به آسیاب دشمن ریحتن است. بارها در خصوص فساد در پتروشیمی مهر و غارت ثروت ملت ایران در این شرکت هشدار دادیم، اما کاری صورت نگرفت. در خصوص فسادر در برخی شرکت های دولتی و فساد در آنها و در مورد پرداخت های تبعیض آمیز در دستگاه‎‌ های دولتی هشدار دادیم اما کاری صورت نگرفت، اگر می‌ خواهید فراتر از شعار کاری انجام دهید، به مردم خدمت کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ماه‌ها از دستگیری مدیران کانال های تفرقه افکن تلگرامی می ‌گذارد، کانال‌ هایی که در لباس انقلابی ماموریت اختلاف افکنی میان قوا و مسئولان را با پمپاژ دروغ و تهمت به عهده داشتند، اما خبری از برخورد با عاملان، آمران و بانیان آن نیست.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و دشتستان روی زمین مانده است، گفت: مسئولان اگر نمی ‌توانند کاری کنند، قول نداده و تعهد ایجاد نکنند، چراکه این مساله موجب بی اعتمادی بیشتر می ‎شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در پایان تاکید کرد: انتظار داریم در دولت سیزدهم که شعار دولت مردمی بر خود نهاده حقوق مردم مظلوم استان بوشهر در صنعت نفت به ویژه در پارس جنوبی را استیفا شود، اما متاسفانه همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد، لطفا کاری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *