ریزش ناگهانی یک ساختمان در خیابان ملت/نجات ۳ کارگر از زیرآوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات سه تن درپی ریزش ناگهانی آوار در خیابان ملت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با سادس، درباره جزئیات این خبر گفت:‌حوالی ساعت ۱۱ ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان حدود چهار دقیقه بعد از اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ به محل حادثه رسید، گفت:‌ آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند کارگران مشغول کار در یک ساختمان دوطبقه قدیمی بودند که ناگهان این ساختمان ریزش کرد. طبق اطلاعات اولیه تعدادی از کارگران در زیر آوار محبوس شده بودند که در همین راستا عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل نسبت به جستجو برای یافتن محبوس‌شدگان اقدام کردند.  

ملکی افزود:‌ آتش نشانان دقایقی بعد سه کارگر را که در زیر آوار محبوس شده بودند خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس مستقر درمحل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه محبوس شدگان این حادثه همین سه نفر بودند، گفت:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ به ماموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *