گودرزوند: دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه ۱۴۰۲ را به مجلس تقدیم کند

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز دولت نه لایحه بودجه ۱۴۰۲ و نه لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس شورای اسلامی نداده است، انتظار می‌رود که دولت مدیریت زمان داشته و هرچه سریع‌تر بودجه را به مجلس ارائه دهد.

مهرداد گودرزوند در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: طبیعتا دولت باید در ابتدا لایحه برنامه هفتم را به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کرد که با توجه به گذشت موعد زمانی آن و این‌که هنوز این اتفاق رخ نداده، باید مجلس شورای اسلامی وارد بررسی بودجه شود چون با این شرایط نه می‌توان برنامه و نه بودجه را در زمان خود مصوب کرد و هر دو کار روی زمین می‌ماند.

وی ادامه داد: باید دولت زمان را مدیریت کرده و هرچه سریع‌تر لایحه بودجه سال آینده را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند تا ما بتوانیم با توجه به سیاست‌های ابلاغی، بودجه سال آینده را در این محورها مورد رسیدگی قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  مجددا با بیان این‌ توضیح که دولت باید طبق قانون، اول لایحه برنامه هفتم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کرد، اضافه کرد: اکنون که سه ماه تا پایان سال باقی مانده است دولت ابتدا لایحه بودجه را به مجلس دهد تا بعد از اتمام آن مجلس وارد بررسی لایحه برنامه هفتم شود؛ البته هنوز هیچ چیزی معلوم نیست چون اساسا دولت نه لایحه برنامه و نه لایحه بودجه را تقدیم نکرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *