ضرورت حضور مسئولان در میان دانشجویان / باید به دانشجویان میدان داده شود

سادس/اردبیل نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای به ضرورت حضور مسئولان در میان دانشجویان تاکید کرد و گفت: باید به دانشجویان میدان داده شود تا در قالب انجمن های علمی و تشکل های اسلامی و سیاسی با ضوابط مشخص فعالیت کنند.

صدیف بدری شامگاه ۲۶ آذر در نشست با هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره با جایگاه والای علم و دانش در جامعه، گفت: جایگاه دانشگاه در ارتباط با بخش های مختلف جامعه بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به دانشگاه باید در داخل دانشگاه مدیریت شود، افزود: در خصوص مسائل اخیر کشور، مدیریت خوبی در دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت که قابل تقدیر است.

بدری حضور در کنار دانشجویان و گوش دادن به حرف آنان را از اقدامات مهم و ارزشمند مدیران دانشگاه محقق اردبیلی در حوادث اخیر عنوان و تصریح کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی منسجم این روند تداوم یافته و مسئولان در همه حال در کنار دانشجویان باشند.

عضو هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه باید به دانشجویان میدان داده شود تا در قالب انجمن های علمی و تشکل های اسلامی و سیاسی با ضوابط مشخص فعالیت کنند، گفت: همچنین دانشگاه باید از ظرفیت مسئولان استانی و کشوری برای حضور در جمع دانشجویان استفاده کند.

وی به برگزاری جلسات تبیینی در موضوعات تخصصی برای دانشجویان تاکید کرد و افزود: انتظار می رود کرسی های آزاداندیشی دانشجویی نیز به صورت عملیاتی فعال شود.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس پذیرای پیشنهادات دانشگاه ها برای توسعه آموزش عالی، برنامه هفتم توسعه و بودجه سال ۱۴۰۲ است، ادامه داد: توجه به معیشت اعضای هیات علمی و کارمندان بسیار مهم بوده و مجلس آماده کمک به دولت در این خصوص است.

بدری اظهارامیدواری کرد: مسئولان کشور بیش از پیش برای حل مشکلات کشور ورود کنند و مجلس نیز آماده پشتیبانی از دولت در این خصوص است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *