تخصیص ۵۰ میلیارد به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد/ نگاه به ورزش لرستان آمایشی باشد

تخصیص ۵۰ میلیارد به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد/ نگاه به ورزش لرستان آمایشی باشد

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد خبر داد.

 آرش قیاسیان امروز ۲۶ آذر ماه در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی لرستان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: قهرمانانی همچون قاسم نوری زاده، زهرا باقری در کوراش، امیر محمد بازگیر در ووشو نوجوانان، نگین نظری در کشتی آلیش و حامد امیری قهرمان پاراالمپیک و جهان که در ماه گذشته با افتخار آفرینی و کسب مدال‌های زرین در میادین جهانی و بین‌المللی بار دیگر برای ورزش ایران و لرستان افتخار آفرینی کردند که از این قهرمانان تقدیر می‌کنم.

وی افزود: افتخارآفرینی و کسب مدال‌های زرین در میادین جهانی توسط ورزشکاران لرستانی حاصل تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مربیان سازنده، دلسوز و فنی همچون استاد امیدسلیمانی‌ها، محمد نقدی سپهوندها و فرشاد علی پناه‌ها است که بدون هیچ چشم داشتی ورزشکاران لرستانی را به بهترین شکل ممکن کوچ و راهنمایی می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد نیز در این دوره به صورت ویژه ورزش استان را مورد حمایت خود قرار داده و تعامل آنان در حمایت از ورزشکاران ملی لرستان ستودنی و قابل تقدیر است، بیان کرد: اهدای یک قطعه زمین به قهرمان ملی لرستان حامد امیری نشان از توجه جدی آنان به مقوله ورزش قهرمانی است.

قیاسیان از تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به مجموعه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد خبر داد و با بیان اینکه کلنگ این مجموعه ورزشی از سال ۸۸ به زمین زده شد و در دولت‌های گذشته از پروژه‌های زخمی و ناتمام استان محسوب می‌شد که با تخصیص  اعتبار مذکور امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و  در این مجموعه بزرگ استان شاهد میزبانی‌های بین‌المللی باشیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین استان و کشور ۳۵ پروژه بزرگ دیگر ورزشی استان هم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه شرایط موجود استان پاسخگوی نیازهای ورزش استان در رشته‌های مختلف نیست، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با حمایت مسئولان ارشد، ورزش لرستان به رفیع‌ترین جایگاه خود برسد و نگاه به ورزش نگاهی آمایشی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *