قطعی گاز استخرهای گلستان/ شرایط استخدام قهرمانان ورزشی

قطعی گاز استخرهای گلستان/ شرایط استخدام قهرمانان ورزشی

سادس/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از قطعی گاز همه استخرهای سطح استان خبر داد و گفت: استخرهایی که علی رغم قطعی گاز همچنان فعالیت دارند به جای گاز از گازوئیل استفاده می کنند.

قاسمعلی برزمینی امروز شنبه ۲۶ آذر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قطعی گاز استخرهای استان گلستان به دلیل کمبود و اُفت فشار، اظهار کرد: قطعی گاز استخرها یک مسئله استانی نیست و به صورت سراسری و کشوری ابلاغ شده است، در حال حاضر از طریق شرکت نفت استان اقدام کردیم تا مشکل قطعی گاز مردم این روستا برطرف شود.

وی با بیان اینکه گاز تمامی استخرهای استان گلستان مشمول قطعی شده است، افزود: استخرهایی که علی رغم قطعی گاز همچنان فعالیت دارند به جای گاز از گازوئیل استفاده می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه به حمایت ورزش و جوانان از قهرمانان ورزشی اشاره کرد و توضیح داد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان وظیفه خود می داند در کنار آموزش و پرورش از ورزشکاران دانش آموز حمایت کند، از سویی براساس دستورالعمل مصوب در هیئت دولت، قهرمانان ورزشی در دستگاه های اجرایی جذب می شوند.

برزمینی ادامه داد: ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی، المپیک، آسیایی و مسابقات جهانی مقام اول تا سوم را کسب می کنند، می توانند در دستگاه های اجرای جذب شوند تا در کنار ورزش، دغدغه شغل و درآمد را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به دستور استاندار، گلستان در جذب قهرمانان ورزشی در دستگاه های اجرایی پیشرو است، بیان کرد: خوشبختانه همه دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام دادند، از همه قهرمانان ورزشی که شرایط احراز استخدامی را دارند درخواست می شود به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند، ما آمادگی برای جذب این ورزشکاران در اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه های اجرایی استان را خواهیم داشت.

ما آمادگی داریم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *