آب نیرو، مطالعات سدهای مادیان رود و بن‌لار را انجام دهد

سادس/لرستان نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب نیرو، مطالعات سدهای مادیان رود و بن‌لار را انجام دهد.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه معمولان و پلدختر نیازمند احداث سد هستند، اظهار کرد: در حال حاضر مطالعات سد چول‌هول به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: از وزیر نیرو درخواست کردم تا مصوبه ماده ۲۳ این سد اخذ شود تا بتوان آن را وارد فاز اجرایی کرد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر این قول را به ما داده باید پیگیر شوم تا مکاتبه وزارت نیرو با سازمان برنامه و بودجه به منظور اخذ ماده ۲۳ این سد نهایی شود.

کاظمی در ادامه با اشاره به دیگر سدهای پیشنهادی این شهرستان به وزارت نیرو، عنوان کرد: برای سدهای بن لار و مادیان رود درخواست کردیم وزیر نیرو دستور دهد تا آب نیرو مطالعات آن را انجام دهد.

وی افزود: استان لرستان توان مالی برای انجام مطالعات سدهای مذکور را ندارد و نیاز است آب نیرو مطالعات سدهای مورد نیاز شهرستان را به انجام برساند.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر قبول کرد که به آب نیرو دستور دهد تا مطالعات این سدها را به سرانجام برساند.

کاظمی یادآور شد: سدهای بن‌لار و مادیان رود هردو تخصیص لازم آب را دارند و باید مطالعات آنها انجام شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه در مدیریت منابع آبی با مشکل مواجه هستیم و باید برنامه‌ریزی مناسبی در این حوزه وجود داشته باشد.

وی افزود: میزان بارندگی‌ها به شدت کاهش یافته و تامین آب سدها نیز با مشکل مواجه شده است. امروز باید به سمت احداث سدهای کوچک گام برداریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *