آیین‌نامه هیات‌های ورزشی تغییر کرد+ اصلاحیه

آیین‌نامه هیات‌های ورزشی تغییر کرد+ اصلاحیه

از سوی وزارت ورزش و جوانان، آیین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی مجددا اصلاح شد و با ابلاغ آن به فدراسیون‌های ورزشی پس از تصویب در مجامع عمومی این فدراسیون‌ها، لازم الاجرا است.

به گزارش سادس، آیین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴ مهر سال ۹۸ و ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ هیات وزیران مجددا اصلاح شد.

پیش از این نیز یکبار آیین‌نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی پس از اعتراض جمعی از روسای فدراسیون‌ها، اصلاح و مجددا ابلاغ شده بود؛ ۱۶ آذر ۱۴۰۰، روسای ۲۸ فدراسیون ورزشی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان نسبت به کاهش اختیارات روسای فدراسیون‌های ورزشی در مجمع هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی اعتراض خود را اعلام کردند که در نهایت این مسئله مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و با اصلاح آن، ‌ آیین نامه جدید نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی به فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد.

به تازگی اما مجددا وزارت ورزش و جوانان آیین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی ورزشی استانی و شهرستانی را دستخوش تغییراتی کرده تا از (۲۸) ماده و (۴۰) تبصره به (۳۰) ماده و (۲۴) تبصره تبدیل شود. وزارت ورزش و جوانان در متن آیین‌نامه جدید اعلام کرده است: این آیین نامه و اصلاحات آن به استناد ماده (۳۴) اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در (۳۰) ماده و (۲۴) تبصره در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ به تایید وزیر ورزش و جوانان رسید که با تصویب و ابلاغ این آیین‌نامه، آیین نامه و دستورالعمل‌های قبلی، ملغی می‌شود.

آیین‌نامه هیات‌های ورزشی تغییر کرد+ اصلاحیه

به منظور مشاهده متن کامل و اصلاحی آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار سادس قرار گرفته است،  می‌توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *