شیری: نکونام در موفقیت جاه‌طلب است

شیری: نکونام در موفقیت جاه‌طلب است

سادس/خوزستان بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نکونام در موفقیت جاه‌طلب است، گفت: امیدوارم ما بازیکنان تیم نیز به همین صورت باشیم.

مهدی شیری در حاشیه تمرین امروز ۲۵ آذرماه تیم فوتبال فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم‌مان شرایط خوبی دارد و یک اردوی بسیار خوب در دبی داشتیم که توانست به تیم فولاد کمک کند.

به گزارش سادس وی ادامه داد: دو بازی تدارکاتی بسیار خوب در این اردو برگزار کردیم که مطمئناً در ادامه راه بسیار به ما کمک خواهد کرد. خدا را شکر اکنون شرایط‌مان نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و تیم‌مان یکدست شده است. تمرکز بازیکنان بسیار بالا رفته است و امیدوارم بتوانیم به شرایط فولاد کمک کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: مطمئناً دو بازی تدارکاتی که با تیم‌های خیلی خوب اماراتی داشتیم در آینده می‌تواند به ما کمک کند. این دو بازی ما را در شرایط سخت بازی قرار داد و می‌تواند به ما در جام باشگاه‌های آسیا نیز کمک کند.

شیری در پاسخ  به این سؤال که چرا فولاد علی‌رغم شایستگی‌هایش تا اینجای رقابت‌ها نتوانسته به نتایج لازم دست پیدا کند؟ گفت: به نظر من یک سری بدبیاری‌ها گریبان‌گیر تیم شد اما مطمئنم با قدرت به مسابقات برمی‌گردیم. بازیکنان خوبی داریم و تیم شخصیت خوب و بزرگی دارد و امیدوارم هواداران کنار ما بمانند و تیم در پایان فصل در جایگاهی درخور باشگاه فولاد قرار بگیرد.  

وی درباره ترافیک در پست هافبک در تیم فولاد عنوان کرد: در تیم فولاد بحث پست و چنین مسائلی مطرح نیست. امیدوارم در تمرینات کنار هم رقابت خوبی داشته باشیم و در نهایت تلاش‌ها منجر به موفقیت تیم فولاد شود.  

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: بازی‌های تدارکاتی در اردوی دبی شرایط ما را به جام باشگاه‌های آسیا نزدیک‌تر کرد ولی ما پیش از این رقابت‌ها، بازی‌های لیگ را داریم که برای ما خیلی مهم‌تر هستند و امیدوارم لیگ را خیلی باقدرت شروع کنیم تا در ادامه راه با شرایط خوبی به لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

وی درباره کارکردن در باشگاه فولاد و کنار جواد نکونام در پایان گفت: باشگاه فولاد از جمله باشگاه‌های ریشه‌داری است که امکانات سخت‌افزار بسیار خوبی دارد و از همه مهم‌تر این باشگاه دارای هواداران خونگرمی است که همه این‌ها در کنار هم نشان دهنده بزرگی فولاد است. کارکردن کنار جواد نکونام خوشحال کننده است و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام. او در موفقیت جاه‌طلب است و امیدوارم همه ما بازیکنان هم به همین صورت باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *