تفاهم‌نامه ۱۰۰۰ میلیاردی پارک فناوری دانشگاه علامه طباطبائی با بنیاد برکت

بنیاد برکت و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در حمایت از واحدهای فناور و نوآور و کسب و کارهای دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری هزار میلیارد ریالی امضا کردند.

به گزارش سادس، این تفاهم‌نامه همکاری  با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر داود حسین پور، معاون دانشگاه علامه، دکتر محسن مطیعی مسئول راه‌اندازی و سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه علامه و دکتر مرتضی نیازی، معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت و در مسیر توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان به امضای طرفین رسید.

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، در این مراسم ضمن تبیین نقش علوم انسانی در جامعه بر عزم دانشگاه علامه طباطبائی بر حمایت از کسب و کارهای مولد و اشتغالزای مبتنی بر نوآوری و فناوری تاکید کرد.

مرتضی نیازی، معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت نیز در این مراسم انواع مدل‌های کسب و کار مورد حمایت را بر شمرد و چالش های راه‌اندازی کسب و کار جدید را برای دانشجویان حاضر در جلسه تشریح کرد.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی، در ادامه این نشست داوود حسین پور، معاون دانشگاه علامه با بیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه ظرفیت گسترده ای جهت توسعه فناوری و کاربردی سازی علوم انسانی فراهم می‌شود، بر بهره برداری از فرصت بدست آمده توسط دانشجویان و استان تاکید کرد.

محسن مطیعی، مدیرگروه مدیریت فناوری و کارآفرینی و مسئول راه اندازی و سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبائی نیز به تلاش‌های صورت گرفته جهت راه اندازی پارک دانشگاه علامه طباطبائی اشاره و ضمن تبیین ظرفیت‌های موجود دانشگاه جهت فعالیت نوآورانه، خلاقانه، کارآفرینی و فناور، برنامه‌های توسعه آتی پارک علم و فناوری را تشریح کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *