استاندار تهران تاکید کرد: پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله‌بن

استاندار تهران بر پیگیری جهت رفع مشکلات مردم سله‌بن تاکید کرد.

​​​​به گزارش سادس و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در سفر به شهرستان فیروزکوه با اشاره به بازدید از مناطق سیل‌زده اظهار داشت: در منطقه مزداران با همکاری بنیاد مسکن شاهد پیشرفت‌های خوبی در جبران نیازمندی مردم در زمینه مسکن هستیم. 

وی افزود: در خصوص تصمیمات گرفته شده برای جلوگیری از حوادث آینده منطقه و کاهش مشکلات مربوط به منابع اعتباری و برای جبران ضرر و زیان سیل‌زدگان بحث و بررسی شد. 

استاندار تهران با اشاره به دیدار با معتمدین، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران ارشد اداری و امام جمعه شهرستان تاکید کرد: موضوعات عمومی مردم از جمله رفع موانع تولید و توسعه شهرستان، چگونگی ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاری اقتصادی و رفع موانع تامین زیرساخت‌ها و صنعتی‌سازی  حوزه‌های کشاورزی و دامپروری مورد تاکید قرار گرفت. 

فخاری سپس گفت: در مورد مسائل مربوط به سد نمرود و مشکلات مردم منطقه سله‌بن مقرر شد تا تصمیماتی گرفته شود و در برنامه‌های آتی به طور جدی رفع مشکلات مردم این منطقه در دستورکار قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: مسائل حمل‌ونقل و حریم شهر فیروزکوه، اجرای طرح کمربندی و طرح جامع این شهر نیز مورد توجه قرار گرفت تا زیرساخت‌های لازم ایجاد شود، همچنین تامین اعتبارات پایدار برای شهرداری‌ها از دیگر نکاتی بود تا زمینه برای زندگی آرام و توام با عزت مردم فراهم شود. 

استاندار تهران در مورد بندر خشک در منطقه فیروزکوه خاطرنشان کرد: بندر خشک فرصت جدیدی برای شهر و استان است و می‌تواند بارانداز مطمئنی در حوزه زیرساخت‌های اقتصادی باشد و با استفاده از ظرفیت ریلی و شاهراه تهران شمال، رفع نیازمندی‌های منطقه و استان از طریق شمال و جنوب کشور در این منطقه متمرکز شود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *