توفیق خدمت در بهزیستی از نعمت‌های الهی و مدال افتخار است

سادس/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سختی کار در بهزیستی توفیق خدمت در این سازمان را از نعمت‌های الهی و مدال افتخار برشمرد.

چهارشنبه بیست و سوم آذرماه در آیین تجلیل و معارفه مدیران قبلی و جدید بهزیستی استان قم که با حضور مهندس حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار، دکتر حسینی مدیر کل بازرسی و دکتر عرب زاده مدیر کل امور مجلس و استانهای بهزیستی کشور، مدیران استانی، اعضای شورای رفاه استان  و معاونین و کارکنان بهزیستی قم برگزار شد، مهندس احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تلاش برای کسب رزق حلال را مقدس برشمرد و افزود: گاها این خدمت و تلاش در سازمان و مراکزی مانند مراکز بهزیستی که ارباب رجوع و جامعه هدف آن خاص و مورد عنایت خاص خداوند و حضرت بقیه الله (عج) هستند و یک دعای خیر ایشان می تواند گره گشا باشد.

حاجی زاده با توصیه به کارکنان و مددکاران بهزیستی به خدمت خالصانه افزود: در این راه فقط رضایت خداوند و تکریم مراجعین هدف باشد، کار شما سخت است اما باید صبور باشید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید و بدانید خدمت در این فضا مدال افتخار است و با آغوش باز و بدون مانع مراجعین را بپذیرید.

حاجی زاده دکتر پهلوانی را باعث افتخار مدیریت استان برشمرد و خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و همیشه در دسترس بودن از خصوصیات ایشان است که برایشان سلامتی و توفیق و برای آقای میرئی هم توفیق خدمت بیشتر آرزو می کنیم.

در ادامه این مراسم دکتر حسینی مشاور رئیس و مدیر کل بازرسی بهزیستی کشور هم در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های استان و شهر مقدس قم، بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (س)، حضور مراجع عظام تقلید، خیرین علاقمند به خدمت، شعار بهزیستی در فصل مدیریتی جدید را بالاترین خدمت در عرصه معیشت، اشتغال و مسکن برشمرد و ۴ راهبرد مردمی سازی، هوشمند سازی، کارآمدی و شفافیت را راهبردهای مدیریتی بهزیستی اعلام کرد  و خواستار دخیل کردن بیش از پیش مردم در امور شد.

در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند دکتر پهلوانی تجلیل شد و سید صادق میریی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی استان قم معرفی شد. میرئی از مدیران بهزیستی استان قم است که تمام پله های کارشناسی تا مدیریتی را در بهزیستی قم طی کرده است. در سوابق کاری سرپرست جدید بهزیستی قم سوای تجربیات کارشناسی؛ مدیریت دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، ریاست اداره نیروی انسانی، ریاست اداره بهزیستی شهرستان قم و ریاست اداره مشارکتهای مردمی را می توان ذکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *