وحیدی: مگر ما در مذاکرات اقتصادی در مورد حاکمیت چین بر تایوان اظهار نظر می کنیم؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مگر ما وقتی با کشورهای جنوب شرقی آسیا وارد مذاکره اقتصادی می‌شویم در مورد حاکمیت چین بر تایوان اظهارنظر می‌کنیم که چین در مذاکرات اقتصادی در مورد جزایر سه‌گانه قطعی ایران و خلیج همیشه فارس اظهارنظر می‌کند؟

به گزارش سادس، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: بارها گفتیم به داد پنبه‌کاران و دامداران برسید و به امهال وام‌های خشکسالی توجه کنید. دستور دادید اما اقدامی صورت نگرفت. نیاز است پس از سال‌ها به این انتظار به جای مردم پاسخ داده شود.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر امور خارجه بیان کرد: ضرورت دارد در تعاملات بین‌المللی شما و همکارانتان با هوشمندی عمل کنید که سفرا و معاونان شما وقتی قرار است سفرهای منطقه‌ای انجام دهند کشورهای طرف قرارداد ایران از قبل توجیه شوند که وارد موضوعات غیرتجاری و غیراقتصادی نشوند و پشت ادعای پوچ برخی کشورهای منطقه مانند امارات و عربستان قرار نگیرند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر ما وقتی با کشورهای جنوب شرقی آسیا وارد مذاکره اقتصادی می‌شویم در مورد حاکمیت چین بر تایوان اظهارنظر می‌کنیم که چین در مذاکرات اقتصادی در مورد جزایر سه‌گانه قطعی ایران و خلیج همیشه فارس اظهارنظر می‌کند؟ می‌طلبد معاون پارلمانی رئیس جمهور این موضوع را به دبیر دولت اطلاع‌رسانی کند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *