نيروي انتظامي، پاسدار فرهنگ مهدوي است

فرمانده انتظامي استان، گفت: نيروي انتظامي پاسدار فرهنگ مهدوي است.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار”کاظم مجتبايي”با اشاره به آماده باش صد در صد کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم در جشن بزرگ نيمه شعبان، اظهارداشت: در آستانه بزرگترين رويداد ملي و مذهبي در سطح استان قم قرار داريم و با آمادگي کامل منتظر اجراي اين مراسم بزرگ هستيم.

وي افزود: رسيدن به يک تمدن بزرگ اسلامي و جهاني که اسلام حاکم مطلق آن باشد، نيازمند تحقق انتظار جهاني و فرهنگ انتظار است و همه بر اين باورند که اگر قرار باشد، ولي و صاحب الامر روزي پرده ها را کنار بزند و منجي عالم شود بايد زمينه حضور ايشان را فراهم کرد.

سردار مجتبايي، اظهارداشت: اگر مي خواهيم روزي چشممان به جمال حضرت حجت(عج) محقق شود بايد زمينه آن فراهم شود.

وي در ادامه بيان کرد: دنياي آکنده از ظلم چيزي جز خلاف فرهنگ انتظار نيست و همه بايد براي جامعه جهاني خالي از ظلم تلاش کنند.

فرمانده انتظامي استان قم، گفت: انقلاب اسلامي که سر آغاز آن به دست معمار کبير بود و روز به روز نيز در حال گسترش است، زمينه اي براي تحقق ظهور محسوب مي شود.

وي با بيان اين که برخي بر اين باورند که بايد ظلم زياد شود تا حضرت ظهور و عدالت را برقرار کنند، تصريح کرد: ما بايد قاب نگاه و قلمرو عمل مان را مهدوي کنيم.

سردار مجتبايي، افزود: اگر در نيمه شعبان، مردم ميلاد حضرت ولي عصر(عج) را جشن مي گيرند در واقع زمينه تحقق ظهور را مهيا مي کنند، حضور در جمکران تمرين رويت يار و صاحب الزمان(عج) است.

فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر اين که بايد فرهنگ مهدوي به دنيا منعکس شود، گفت: پليس قم در جمکران و در چنين ايامي پاسدار فرهنگ مهدوي است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *