برگزاری کارگاه دو روزه سوزن‌دوزی و گلیم‌بافی در گمیشان

سادس/گلستان مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان از برگزاری کارگاه دو روزه سوزن‌دوزی و گلیم‌بافی در شهرستان گمیشان خبر داد.

مهدی خطیرنامنی در گفتگو با سادس از برگزاری کارگاه بسته‌بندی و برندسازی و بازاریابی در ۲۲ و ۲۳ آذر ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه که ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد نخستین روز آن با استقبال پرشور علاقه‌مندان همراه بود.

وی بیکاری و نرخ پایین اشتغال را یکی از معضلات جامعه امروز دانست و افزود: برای تبدیل مشاغل خانگی به مشاغل پایدار به شبکه‌سازی، برندسازی و بازاریابی نیاز است لذا در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دو روزه کرده‌ایم.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان اضافه کرد: کارگاه دو روزه جهاددانشگاهی گلستان در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای فعالان عرصه سوزن دوزی و گلیم بافی شهرستان گمیشان برگزار شد،  براساس استعدادیابی انجام شده نیازهای آموزشی این شهرستان احصاء شده که برگزاری کارگاه دو روزه با موضوع بازاریابی و بسته‌بندی و برندسازی در دستور کار قرار گرفت.

خطیرنامنی از ارائه مشاوره تخصصی کسب و کار به شرکت‌کنندگان حاضر در این کارگاه خبر داد و تأکید کرد: با توجه به نقاط قوت و ضعف هر کدام از متقاضیان، به صورت جداگانه هم از مشاوره اساتید مجرب بهره‌مند خواهند شد.

وی هدف از اجرای این کارگاه‌ها را توانمندسازی افراد متقاضی در طرح مشاغل خانگی برشمرد و یادآور شد: هدف ما از برپایی چنین کارگاه‌هایی این است که افراد شرکت‌کننده بتوانند کالاها و تولیدات خود را در مسیر برندسازی، بسته‌بندی و در نهایت فروش بهتر قرار دهند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان از شرکت حدود ۱۵۰ نفر در نخستین روز کارگاه سوزن دوزی و گلیم بافی طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان خبر داد و ابراز داشت:  تعهد اشتغال جهاددانشگاهی گلستان در طرح مشاغل خانگی اشتغالزایی برای دو هزار و ۳۰۰ نفر است.

خطیرنامنی با بیان اینکه کارگاه بعدی طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان گالیکش برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه نیز در روزهای چهارم و پنجم دی ماه سال جاری ویژه فعالان حوزه گیاهان دارویی در گالیکش برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس، ‌امید سقلی، فرماندار گالیکش نیز از کارگاه امروز طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی گلستان در این شهرستان بازدید کرد و ضمن ابراز خرسندی از اقدام جهاددانشگاهی در شهرستان محروم گمیشان، خواستار تداوم این قبیل کارگاه‌ها شد.

برگزاری کارگاه دو روزه سوزن‌دوزی و گلیم‌بافی در گمیشان

برگزاری کارگاه دو روزه سوزن‌دوزی و گلیم‌بافی در گمیشان

برگزاری کارگاه دو روزه سوزن‌دوزی و گلیم‌بافی در گمیشان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *