بازداشت ۱۹۴ مجرم در جنوب تهران/ کشف ۳۸۰ کیلوگرم موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۱۹۴ تن از مرتکبان جرائم مختلف از جمله سرقت و… در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در جریان اجرای هفدهمین مرحله از طرح رعد در شهرستان ری گفت:‌ در اجرای این طرح ۱۹۴ تن از مرتکبان جرائمی چون سرقت و … دستگیر شدند. همچنین ۱۴ باند سازمان یافته نیز منهدم شد.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ سارق و ۱۳ سارق به عنف دستگیر شده است، گفت:‌ همچنین ۱۹ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه از سارقان کشف و ضبط شد.

جلیلیان با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، گفت: در این مرحله از طرح رعد ۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۳۲ قاچاقچی عمده و خرده ‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در این طرح ۱۷۸ پرونده سرقت کشف شد، گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته ارزش اموال کشف شده در این طرح بیش از ۲۰ میلیارد تومان است. برای دستگیرشدگان نیز پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.

وی همچنین از دستگیری یک عامل همکاری با رسانه‌های معاند خبر داد و گفت: در پی ناآرامی ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری در شهرری، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه های معاند به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و در این راستا، عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی، رصد میدانی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، یکی از عاملان اصلی ارتباط با شبکه های معاند و بیگانه راکه از طریق فضای مجازی اقدام به تهیه تصاویر و ارسال آنان به رسانه های خارجی و معاند کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت، دستگیر کردند.

جلیلیان با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه اعتراف کرد، افزود: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *