تنها به شارژ روحی احتیاج داریم/توانایی یقه گرفتن تیم‌های بزرگ را داریم

تنها به شارژ روحی احتیاج داریم/توانایی یقه گرفتن تیم‌های بزرگ را داریم

سادس/هرمزگان سرمربی بسکتبال صنایع هرمزگان گفت: تیم صنایع تنها احتیاج به شارژ روحی دارد وگرنه از لحاظ مسائل فنی و تاکتیکی هیچ چیز از تیم های مدعی لیگ برتر کم نداریم.

رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش برابر پالایش نفت آبادان در گفت و گو با سادس، افزود: خوشخبتانه بازیکنانم با غیرت و تعصب در میدان حاضر شدند و به خوبی دستورات تاکتیکی را به اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه نشان دادیم که از چه پتانسیل بالایی برخوردار هستیم، اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که از ابتدای فصل گریبانگیرمان شده باز هم در میدان جنگیدیم و برابر تیم مدعی پالایش نفت آبادان فراتر از انتظار ظاهر شدیم.

هنگام پور با اشاره به اینکه تیم صنایع از لحاظ روحی با مشکلات عدیده ای رو به رو است، خاطرنشان کرد: تیم صنایع تنها احتیاج به شارژ روحی دارد وگرنه از لحاظ مسائل فنی و تاکتیکی هیچ چیز از تیم های مدعی لیگ برتر کم نداریم.

وی با بیان اینکه اگر از لحاظ روحی تیم صنایع بالا رود به راحتی یقه تیم های بزرگ را به ویژه در سالن فجر بندرعباس می گیریم، عنوان کرد: امیدوارم هرچه زودتر وعده مسئولان عملی شود و از این بلاتکلیفی خارج شویم.

سرمربی بسکتبال صنایع هرمزگان در پایان اظهار کرد: به طور حتم پتانسیل تیم صنایع هرمزگان بسیار بالاتر از جایگاه فعلی در جدول رده بندی است و به طور حتم در صورت رفع مشکلات خواهید دید که از لحاظ فنی در چه مرتبه ای قرار داریم

به گزارش سادس، تیم بسکتبال صنایع هرمزگان از ۱۳ بازی با ۴ برد و ۹ شکست و تفاضل -۹۸ با کسب ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد و روز گذشته موفق شد با نتیجه ۸۲ بر ۸۱ از سد تیم پالایش نفت آبادان عبور کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *