دو معاون وزیر ورزش نایب رییس پارالمپیک شدند

دو معاون وزیر ورزش نایب رییس پارالمپیک شدند

سید محمد پولادگر و مریم کاظمی پور به عنوان نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در دو بخش مردان و زنان انتخاب شدند.

به گزارش سادس، بعد از پایان انتخابات رییس کمیته ملی پارالمپیک، از بین محمد پولادگر و هادی رضایی که برای تصدی پست نایب رئیسی مردان نامزد شده بودند، هادی رضایی پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

همچنین در بخش بانوان نیز که رقیه الله کرمی، مژگان نصیری، فریبا محمدی، مریم شکوهی، سیما لیموچی و مریم کاظمی پور نامزد پست نایب رئیسی بانوان بودند که پیش از برگزاری انتخابات رقیه الله کرمی، مریم شکوهی و مژگان نصیری انصراف خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند و انتخابات برای پست نایب رئیسی بانوان تنها با حضور فریبا محمدی، سیما لیموچی و مریم کاظمی پور برگزار شد.

در ادامه، با اضافه شدن سینا کلهر در مجمع، رای گیری برای انتخاب نایب رئیس مردان و زنان کمیته ملی پارالمپیک از بین ۵۳ نفر اعضای مجمع، با حضور ۵۱ نفر برگزار شد که محمد پولادگر با کسب ۳۷ رای از ۵۱ رای ماخوذه به مدت ۴ سال نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک مردان شد و در بخش بانوان نیز مریم کاظمی پور با کسب ۳۰ رای  از  ۵۱ رای ماخوذه نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد.

سیما لیموچی پیش از این نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک بانوان بود.

برای احراز پست خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک نیز نعیمه نعیمی، مهدی گودرزی و محمدتقی نامی کاندیدای احراز این پست بودند که پیش از برگزاری مجمع،‌ مهدی گودرزی و محمد تقی نامی انصراف خود را از  تصدی این پست اعلام کردند و تنها نعیمه نعیمی به عنوان تنها نامزد خزانه داری به مدت ۴ سال خزانه‌دار کمیته ملی پا المپیک شد.

برای احراز پست بازرس کمیته ملی پارالمپیک نیز علی کشفیا، قاسم قاسمی و امیر ماندگارفر نامزدهای تصدی این پست بودند، که پیش از برگزاری انتخابات، قاسم قاسمی به صورت مکتوب انصراف خود را اعلام کرده بود و علی کشفیا نیز پیش از رای گیری انصراف خود را اعلام کرد و با رای اعضای مجمع امیر ماندگار فر به مدت ۴ سال بازرس کمیته ملی پارالمپیک شد.

انصراف ۳ کاندیدا و حذف ۲ کاندیدا از هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک

در پست هیات اجرایی نیز پیش از برگزاری انتخابات عباس نظریان، سیما لیموچی و قاسم قاسمی پیش از رای گیری از شرکت در انتخابات انصراف دادند و مریم کاظمی پور و امیر ماندگار فر نیز طبق اساسنامه به دلیل انتخاب در سایر پست ها از شرکت در انتخابات هیات اجرایی حذف شدند.

به این ترتیب علی کشفیا، رقیه الله کرمی، الهه شیعه، محمدرضا مظلومی، مژگان نصیری، محمد کاظم واعظ موسوی، فریبا محمدی،  مریم شکوهی، جلیل کوهپایه‌زاده، هادی رضایی و محمدشروین اسبقیان برای احراز پست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در انتخابات حضور پیدا کردند که در پایان رای گیری علی کشفیا با ۴۳ رای، محمدشروین اسبقیان با ۴۰ رای، محمدرضا مظلومی با ۳۸ رای،  مژگان نصیری با ۳۶ رای و هادی رضایی با ۲۸ رای برای پست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در دور اول انتخاب شدند.

در ادامه برای مشخص شدن ششمین عضو هیات اجرایی رای گیری بین رقیه الله کرمی و محمد کاظم واعظ موسوی به دور دوم کشیده شد که در پایان این رای گیری رقیه الله کرمی به عنوان عضو ششم هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک از سیما لیموچی و دکتر دهقان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *