سنگدوینی: مصوبات سفرهای استانی نیاز به عزم جدی و مدیران انقلابی دارد

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت:‌ مصوبات سفرهای استانی نیاز به عزم جدی و مدیران جهادی و انقلابی دارد.

به گزارش سادس، رمضانعلی سنگدوینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (۲۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل حوزه انتخابیه‌اش خطاب به رئیس جمهور گفت:‌ در ۳۱ سفر استانی و حدود ۱۵ سفر منطقه ای تصمیمات خوبی را در استان ها گرفتید، در استان گلستان نیز مصوبات خوبی را گذراندید ولی این مصوبات نیاز به عزم جدی و مدیران جهادی و انقلابی دارد که استان گلستان از این مدیران انقلابی و جهادی بی بهره است.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشور نیز گفت:‌ در جلساتی که با رئیس جمهور و شما داشتم این تذکر را دادم و از جنابعالی خواهش می کنم مصوبات را دنبال کنید چرا که مردم به این مصوبات امیدوار شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نگران کننده آب شرب و کشاورزی در استان گلستان اشاره و تصریح کرد: باید توجه ویژه به این موضوع شود،‌ چراکه مدیر آب منطقه ای استان بسیار ضعیف کرده است. نیاز است که با توجه به مجوزی که در استان گلستان برای آب شرب از دریای خزر برنامه ریزی شده،‌ هرچه سریع تر این موضوع اجرایی شود. سدهای نرماب و میرداماد هر چه زودتر باید به بهره برداری برسد.

سنگدوینی رئیس سازمان برنامه و بودجه را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت: آیا در بین مردم هستید؟ ۷ درصد بودجه استانی را اختصاص دادید، ‌بهتر است که بودجه ۱۴۰۱ عینا به ۱۴۰۲ منتقل شود.

وی همچنین وضعیت مدیریت صنعتی استان گلستان را اسفبار خواند و تصریح کرد: در این رابطه باید تجدید نظر صورت گیرد. از رئیس جمهور می خواهم که کام مردم استان گلستان را بعد از ۱۷ سال در دهه فجر امسال شیرین کرده و فعالیت پتروشیمی گلستان تا قبل از عید آغاز شود.

نماینده مردم گرگان خطاب به رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص افزایش قیمت ارز هشدار داد و گفت: مردم چه کنند، وضعیت خوبی نیست ،مردم گرفتارند. مردم در بحث اجاره نیز مردم با مشکل مواجه هستند.

سنگدوینی از رئیس و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواست تا ساماندهی کارکنان دولت را وارد صحن کنند چراکه رجوعات بسیاری از سوی کارکنان دولت وجود دارد که هر چه سریع‌تر این موضوع حل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *