کارگری: شاید به دلیل مشغله داشتن ۲ معاون وزیر دچار مشکل شویم

کارگری: شاید به دلیل مشغله داشتن ۲ معاون وزیر دچار مشکل شویم

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: شاید از این جهت که دو معاون وزیر مشغله دارند، دچار مشکل شویم اما ما مثبت نگاه می‌کنیم.

به گزارش سادس، غفور کارگری پس از انتخاب به عنوان رییس جدید کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: رقابت بسیار جدی داشتیم و برای تکمیل برخی پست ها، رقابت محکم بود. از ابتدا پیشنهادم به دوستان این بود که روال انتخابات قانونی، حقیقی و همراه با رفاقت باشد. لطف و عنایت دوستان شامل حال من شد و به عنوان رییس انتخاب شدم. مسئولیت سخت، سنگین و پرکاری است و باید با توکل به خدا بتوانیم مباحث را پیش ببریم. به دوستان دیگر که انتخاب شده اند نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم منسجمی برای پیشبرد اهداف عالی پارالمپیک، باشیم.

کارگری در مورد کم بودن حاشیه های انتخابات پارالمپیک نیز گفت: عزیزانی که در این فضا رقابت کردند، تلاش کردند وارد حاشیه نشوند. راحت ثبت نام کردند و رزومه ارائه دادند و در خود مجمع نیز افرادی که احساس کردند انصراف بدهند، بهتر است این کار را انجام دادند. ورزش مربوط به حوزه جانبازان و معلولان و نابینایان حاشیه کمتر دارد و به متن پرداخته می شود و ما هم تلاش می کنیم، همین مسیر را برویم.

او در مورد انتخاب دبیر پارالمپیک نیز گفت: من امروز به آقای تابع حکم سرپرست دبیری دادم و در روزهای آینده تصمیم گیری می کنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این پرسش که دو معاون وزیر به عنوان نواب رییس انتخاب شدند و با توجه به مشغله هایی که دارند، این مسئله مشکل ساز نمی شود؟ تصریح کرد: از جهت مشغله داشتن آنها نگاه کنیم، چرا شاید مقداری دچار مشکل شویم اما ما  مثبت نگاه می کنیم و دو معاون وزیر، نواب رییس کمیته ملی پارالمپیک شدند و حامیان خوبی برای  ورزش پارالمپیک هستند. علاوه بر این قبل از انتخابات با کسانی که برای نواب رییس  ثبت نام کردند، صحبت و نظرم را عرض کردم مبنی براینکه در صورت انتخاب بنده انتظار گذاشتن وقت کافی برای پیشبرد کارها دارم چون کار سختی در پیش داریم و جایگزین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شده ایم و باید جایگرین خوبی باشیم و اهداف پارالمپیک را خوب پیش ببریم.

او افزود: با همکاری دوستان مشکل خاصی نخواهیم داشت چون من در متن برنامه های پارالمپیک هستم و در حدود ۲۰ سال به عنوان نایب رییس در فدراسیون جانبازان و پارالمپیک فعالیت کرده‌ام. از این رو از فضای برنامه ها و مشکلات کاملا آگاهی دارم و کمک می‌کند مشکل جدی پیش نیاید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *