عزم قاطع دولت در مقابله با زمین‌خواری در غرب مازندران

سادس/مازندران معاون استاندار مازندران با اشاره به معضل زمین‌خواری در غرب استان، مقابله با این پدیده مذموم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های مسئول با پدیده زمین‌خواری قاطعانه برخورد کنند.

 به‌گزارش پایگاه خبری سادس، روح‌الله سلگی پیش‌از ظهر امروز در جمع فرمانداران غرب استان، اظهار کرد: مدیران میدانی و عملیاتی همواره با مردم و در کنار مردم هستند.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر ارتباط با مردم، ادامه داد: تقویت ارتباط مدیران با مردم راهبرد حکمرانی در نظام اسلامی است.

‏معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تصریح کرد: مدیرانی که خود را بی‌نیاز از ارتباط با مردم بدانند شایستگی حضور در دولت سیزدهم را ندارند.

 این مسئول با اشاره به معضل زمین‌خواری در غرب استان، مقابله با این پدیده مذموم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید با همکاری فرمانداران و دستگاه‌های مسئول با پدیده زمین‌خواری قاطعانه برخورد کنند.

‏سلگی بر عزم قاطع مدیریت ارشد اجرایی مازندران در برخورد اصولی با زمین‌خواری و مظاهر فساد، اشاره کرد و گفت: نادیده گرفتن فساد اداری توسط مدیران باعث ناامیدی مردم از عملکرد دولت می‌شود.

 ‏وی از رسیدگی‌های مسئولانه به برخی از پرونده‌های مهم فساد در مازندران خبرداد و گفت: به‌زودی اخبار امید بخشی از چگونگی مقابله با پرونده‌های زمین‌خواری و فساد در استان اطلاع رسانی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مردم را عمق استراتژیک نظام اسلامی دانست و افزود: وظیفه اساسی مدیران تقویت امید در مردم و تکلیف‌گرایی در برابر انقلاب است.

 این مسئول با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در حل چالش‌های بنیادی کشور، یادآور شد: رهانیدن کشور از شرایط بحرانی و پیشتازی در عرصه‌های پیشرفت نتیجه نوع نگاه اطمینان بخش دولت سیزدهم به ظرفیت‌های قانونی و توانایی داخلی است.

 سلگی اظهار کرد: موفقیت دولت در کاهش تورم نقطه‌ای مبین روش اصولی مدیریت اقتصادی است.

 این مسئول تشدید کینه توزی و عداوت کشورهای غربی با کشورمان را ناشی از موفقیت دولت سیزدهم در عبور از مشکلات دانست و افزود: دولت سیزدهم نشان داد که کشور به‌رغم وجود مشکلات با بن‌بست مواجه نیست.

 معاون استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: تحقق اهداف آرمانی کشور در مسیر توسعه نیازمند تقویت باورهای اعتقادی، اتحاد ملی و انسجام میهنی است.

 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تاکید بر مزیت‌های ممتاز این استان در روند توسعه پایدار، یادآور شد: افق برنامه‌ریزی دولت سیزدهم در مازندران رشد اقتصادی ۸ درصدی و رفع گره‌های کور توسعه این استان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *