عضو تیم ملی پاراتیراندازی: تلاشم کسب مدال پارالمپیک پاریس است

عضو تیم ملی پاراتیراندازی: تلاشم کسب مدال پارالمپیک پاریس است

قهرمان جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی گفت: تلاشم بر این است که ابتدا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و سپس پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای اولین بار به مدال طلا دست پیدا کنم.

نسرین شاهی در گفت‌وگو با سادس، درباره عملکردش در پاراتیراندازی و کسب دو مدال طلا و نقره در جام جهانی کره‌جنوبی و العین امارات، اظهار کرد: مدت یک سال است که عضو تیم ملی پاراتیراندازی هستم و در این مدت سعی کردم در هر رقابت بین‌المللی که حضور پیدا می‌کنم صرف نظر از کسب مدال تمرکزم روی تمرینات و مسابقات باشد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنم. در جام‌جهانی کره‌جنوبی نیز بعد از کسب مدال طلا در تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان اصلا تصور نمی‌کردم به مدال طلا دست یافته‌ام و سعی داشتم با برنامه‌ریزی و تمرکز روی تمرینات در قهرمانی جهان العین امارات، برای اولین بار سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کنم که این موفقیت حاصل شد.

پدیده پاراتیراندازی با بیان این که بعد از کسب سهمیه پارالمپیک پاریس چه حسی داشتید، افزود: از این که توانسته بودم زحمات مربی‌ام را جبران و بعد از مدت‌ها تلاش بی وقفه برای اولین بار سهمیه پارالمپیک را کسب کنم خوشحال بودم، قطعا با تمرکز بیشتر روی تمرینات و با صبر و تحمل می‌توانم در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نیز به اهداف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در جام جهانی کره‌جنوبی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب  مدال طلای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و همچنین پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستید، گفت: قبل از اعزام به هر رویداد بین‌المللی، به تنها چیزی که فکر نمی‌ کنم کسب مدال است، همیشه تلاش کرده‌ام که از نظر روانی و به دور از هر گونه استرس در تمرینات و مسابقات تمرکزم به گونه‌ای باشد که صرف نظر از کسب مدال بهترین عملکرد را داشته باشم که تا امروز با این روش موفق بودم.

شاهی در پایان پیرامون این پرسش که آیا قصد دارید در بازیهای پاراآسیایی تنها در تپانچه ۱۰ متر بادی شرکت کنید یا در ۵۰ متر خفیف نیز پیگیر تمرینات هستید، افزود: به جز ۱۰ متر بادی در ۵۰ متر خفیف نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا در بازیهای پاراآسیایی در این ماده نیز در بخش بانوان نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *